Vorliegende Sprache |
eng |
Hinweise auf parallele Ausgaben |
1860841635 Erscheint auch als (Online-Ausgabe): ‡Kotler, Philip, 1931 - : Principles of marketing |
1858830567 Erscheint auch als (Online-Ausgabe): ‡Kotler, Philip: Principles of Marketing, Global Edition |
Name |
Kotler, Philip ¬[VerfasserIn]¬ |
Armstrong, Gary ¬[VerfasserIn]¬ |
ANZEIGE DER KETTE |
Armstrong, Gary ¬[VerfasserIn]¬ |
Name |
Balasubramanian, Sridhar ¬[VerfasserIn]¬ |
T I T E L |
Principles of marketing |
Auflage |
Nineteenth edition, global edition |
Verlagsort |
Harlow, England ; London ; New York ; Boston ; San Francisco ; Toronto ; Sydney ; Dubai ; Singapore ; Hong Kong ; Tokyo ; Seoul ; Taipei ; New Delhi ; Cape Town ; Sao Paulo ; Mexico City ; Madrid ; Amsterdam ; Munich ; Paris ; Milan |
Verlag |
Pearson |
Erscheinungsjahr |
[2024] |
2024 |
Umfang |
768 Seiten : Illustrationen, Diagramme |
Titelhinweis |
Erscheint auch als (Online-Ausgabe): ‡Kotler, Philip, 1931 - : Principles of marketing |
Erscheint auch als (Online-Ausgabe): ‡Kotler, Philip: Principles of Marketing, Global Edition |
ISBN |
ISBN 978-1-292-44936-4 paperback : £64.99 |
ISBN 1-292-44936-5 |
Klassifikation |
658.8 |
QP 600 |
Kurzbeschreibung |
Ideal for students who study marketing courses, this textbook offers a comprehensive overview of the fundamental principles of marketing within an innovative customer-value framework, providing you with the knowledge and resources to create vibrant, interactive communities of consumers who make products and brands an integral part of their daily lives. |
2. Kurzbeschreibung |
This latest edition has been revised and enhanced to reflect the major trends impacting contemporary marketing, packed with stories illustrating how companies are using new digital technologies to maximise customer engagement and shape brand conversations, experiences and communities. |
1. Schlagwortkette |
Marketing |
ANZEIGE DER KETTE |
Marketing |
SWB-Titel-Idn |
1833373685 |
Signatur |
208 568 |
Internetseite / Link |
Inhaltsverzeichnis |