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Katalogdatenanzeige

Advances in National Brand and Private Label Marketing: 10th International Conference, 2023

Advances in National Brand and Private Label Marketing: 10th International Conference, 2023
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 1845946081 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Advances in National Brand and Private Label Marketing
ISBN 978-3-031-32893-0
978-3-031-32895-4
978-3-031-32896-1
Name Gázquez-Abad, Juan Carlos ¬[HerausgeberIn]¬
Martínez-López, Francisco J. ¬[HerausgeberIn]¬
ANZEIGE DER KETTE Martínez-López, Francisco J. ¬[HerausgeberIn]¬
Name Gielens, Katrijn ¬[HerausgeberIn]¬
Körperschaft International Conference on Advances in National Brand and Private Label Marketing (NB&PL) <10., 2023, Barcelona> ¬[VerfasserIn]¬
T I T E L Advances in National Brand and Private Label Marketing
Zusatz zum Titel 10th International Conference, 2023
Verlagsort Cham
Cham
Verlag Springer Nature Switzerland
Imprint: Springer
Erscheinungsjahr 2023
2023
2023
Umfang 1 Online-Ressource (X, 152 p. 18 illus., 11 illus. in color.)
Reihe Springer Proceedings in Business and Economics
Titelhinweis Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-031-32893-0
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-031-32895-4
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-031-32896-1
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Advances in National Brand and Private Label Marketing
ISBN ISBN 978-3-031-32894-7
Klassifikation KJS
BUS043000
658.827
Kurzbeschreibung The 2023 International Conference on National Brand & Private Label Marketing is a unique academic forum to present and discuss original, rigorous, and significant contributions from researchers around the world on marketing issues facing retailers, store brand managers and national brand managers. The two-day event covered a wide range of topics from varied fields including retailing, marketing, general business, psychology, economics and statistics. The conference addressed diverse areas of application such as branding strategies, innovation in private labels, private label consumers, customer databases, Covid-19 consequences, loyalty programs, sustainability, and online grocery retailing, among others. A wide variety of theoretical and methodological approached have been used in these areas. This volume presents the proceedings of this 2023 NB&PL marketing conference in a collection of original, rigorous, and relevant contributions.
SWB-Titel-Idn 1845987411
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttps://doi.org/10.1007/978-3-031-32894-7
Internetseite / Link Resolving-System
Kataloginformation500387258 Datensatzanfang . Kataloginformation500387258 Seitenanfang .
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