Vorliegende Sprache |
eng |
Hinweise auf parallele Ausgaben |
1845946081 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Advances in National Brand and Private Label Marketing |
ISBN |
978-3-031-32893-0 |
978-3-031-32895-4 |
978-3-031-32896-1 |
Name |
Gázquez-Abad, Juan Carlos ¬[HerausgeberIn]¬ |
Martínez-López, Francisco J. ¬[HerausgeberIn]¬ |
ANZEIGE DER KETTE |
Martínez-López, Francisco J. ¬[HerausgeberIn]¬ |
Name |
Gielens, Katrijn ¬[HerausgeberIn]¬ |
Körperschaft |
International Conference on Advances in National Brand and Private Label Marketing (NB&PL) <10., 2023, Barcelona> ¬[VerfasserIn]¬ |
T I T E L |
Advances in National Brand and Private Label Marketing |
Zusatz zum Titel |
10th International Conference, 2023 |
Verlagsort |
Cham |
Cham |
Verlag |
Springer Nature Switzerland |
Imprint: Springer |
Erscheinungsjahr |
2023 |
2023 |
2023 |
Umfang |
1 Online-Ressource (X, 152 p. 18 illus., 11 illus. in color.) |
Reihe |
Springer Proceedings in Business and Economics |
Titelhinweis |
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-031-32893-0 |
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-031-32895-4 |
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-031-32896-1 |
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Advances in National Brand and Private Label Marketing |
ISBN |
ISBN 978-3-031-32894-7 |
Klassifikation |
KJS |
BUS043000 |
658.827 |
Kurzbeschreibung |
The 2023 International Conference on National Brand & Private Label Marketing is a unique academic forum to present and discuss original, rigorous, and significant contributions from researchers around the world on marketing issues facing retailers, store brand managers and national brand managers. The two-day event covered a wide range of topics from varied fields including retailing, marketing, general business, psychology, economics and statistics. The conference addressed diverse areas of application such as branding strategies, innovation in private labels, private label consumers, customer databases, Covid-19 consequences, loyalty programs, sustainability, and online grocery retailing, among others. A wide variety of theoretical and methodological approached have been used in these areas. This volume presents the proceedings of this 2023 NB&PL marketing conference in a collection of original, rigorous, and relevant contributions. |
SWB-Titel-Idn |
1845987411 |
Signatur |
Springer E-Book |
Bemerkungen |
Elektronischer Volltext - Campuslizenz |
Elektronische Adresse |
$uhttps://doi.org/10.1007/978-3-031-32894-7 |
Internetseite / Link |
Resolving-System |