Shortcuts
Bitte warten Sie, bis die Seite geladen ist.
 
PageMenu- Hauptmenü-
Page content

Katalogdatenanzeige

Mobility in Germany: Digital Transformation, Megatrends and the Evolution of New Business Models

Mobility in Germany: Digital Transformation, Megatrends and the Evolution of New Business Models
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 1753162386 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Friesendorf, Cordelia, 1977 - : Mobility in Germany
ISBN 978-3-030-71848-0
978-3-030-71850-3
Name Friesendorf, Cordelia ¬[VerfasserIn]¬
Uedelhoven, Luca ¬[VerfasserIn]¬
Name ANZEIGE DER KETTE Uedelhoven, Luca ¬[VerfasserIn]¬
T I T E L Mobility in Germany
Zusatz zum Titel Digital Transformation, Megatrends and the Evolution of New Business Models
Auflage 1st ed. 2021.
Verlagsort Cham
Cham
Verlag Springer International Publishing
Imprint: Springer
Erscheinungsjahr 2021
2021
2021
Umfang 1 Online-Ressource (VIII, 72 p. 27 illus.)
Reihe SpringerBriefs in Business
Titelhinweis Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-030-71848-0
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-030-71850-3
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Friesendorf, Cordelia, 1977 - : Mobility in Germany
ISBN ISBN 978-3-030-71849-7
Klassifikation KJMV
BUS087000
658.5
Kurzbeschreibung Chapter 1. Digital transformation of global mobility markets -- Chapter 2. Macro-environment of mobility -- Chapter 3. Megatrends influencing mobility -- Chapter 4. Traditional mobility models -- Chapter 5. New business models in mobility -- Chapter 6. Customer outlook on mobility: survey design -- Chapter 7. Customer outlook on mobility: survey results -- Chapter 8. Business recommendations and future trends.
2. Kurzbeschreibung Mobility in Germany is embracing market changes like never before. Megatrends, notably, digitalization, urbanization and sustainable thinking are driving Germany’s mobility transformation such that traditional players are rethinking their business models and new companies are constantly seeking market penetration. This book captures these changes in a holistic approach to depict Germany’s mobility transition driven by innovation. Beginning with an evaluation of the market environment and megatrends impacting mobility, the book compares and contrasts traditional mobility business models with those of the new entrants. Using business management techniques and a detailed survey on customer perspectives, this book equips mobility professionals, policymakers, entrepreneurs and researchers with concise, critical and up-to-date analysis of the developments in German mobility and provides valuable insights into new business models that offer user-oriented, futuristic and sustainable mobility solutions.
1. Schlagwortkette Deutschland
Verkehrsmittel
Öffentliches Verkehrsmittel
Individualverkehr
Personenverkehr
Verkehrsmittelwahl
Unternehmenserfolg
Entrepreneurship
Geschäftsmodell
ANZEIGE DER KETTE Deutschland -- Verkehrsmittel -- Öffentliches Verkehrsmittel -- Individualverkehr -- Personenverkehr -- Verkehrsmittelwahl -- Unternehmenserfolg -- Entrepreneurship -- Geschäftsmodell
SWB-Titel-Idn 1756963916
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttps://doi.org/10.1007/978-3-030-71849-7
Internetseite / Link Resolving-System
Siehe auch Cover
Kataloginformation500314032 Datensatzanfang . Kataloginformation500314032 Seitenanfang .
Vollanzeige Katalogdaten 

Auf diesem Bildschirm erhalten Sie Katalog- und Exemplarinformationen zum ausgewählten Titel.

Im Bereich Kataloginformation werden die bibliographischen Details angezeigt. Per Klick auf Hyperlink-Begriffe wie Schlagwörter, Autoren, Reihen, Körperschaften und Klassifikationen können Sie sich weitere Titel des gewählten Begriffes anzeigen lassen.

Der Bereich Exemplarinformationen enthält zum einen Angaben über den Standort und die Verfügbarkeit der Exemplare. Zum anderen haben Sie die Möglichkeit, ausgeliehene Exemplare vorzumerken oder Exemplare aus dem Magazin zu bestellen.
Schnellsuche