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Contemporary Case Studies on Fashion Production, Marketing and Operations

Contemporary Case Studies on Fashion Production, Marketing and Operations
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 496935798 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Contemporary case studies on fashion production, marketing and operations
ISBN 978-981-10-7006-8
Name Chow, Pui-Sze ¬[HerausgeberIn]¬
Chiu, Chun-Hung ¬[HerausgeberIn]¬
Name ANZEIGE DER KETTE Chiu, Chun-Hung ¬[HerausgeberIn]¬
Name C. Y. Yip, Amy ¬[HerausgeberIn]¬
K. Y. Tang, Ailie ¬[HerausgeberIn]¬
T I T E L Contemporary Case Studies on Fashion Production, Marketing and Operations
Verlagsort Singapore
Verlag Springer
Erscheinungsjahr 2018
2018
Umfang Online-Ressource (XIV, 243 p. 33 illus., 23 illus. in color, online resource)
Reihe Springer Series in Fashion Business
Titelhinweis Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Contemporary case studies on fashion production, marketing and operations
Printed editionISBN: 978-981-10-7006-8
ISBN ISBN 978-981-10-7007-5
Klassifikation KJSM
BUS043060
658.83
HF5415.2-5415.34
Kurzbeschreibung This book adopts a case study based research approach to examine the contemporary issues in the fashion industry. It documents real-world practices in fashion business from production, marketing to operations. Founded on an extensive review of literature, these case studies discuss the challenges that are pertinent to the current business environment in this important industry, provide benchmarks and generate insights to practitioners as well as suggest future directions to researchers. The book serves as a nexus of the theories and the industrial practices that advances knowledge for both the academia and the private sector in fashion business
2. Kurzbeschreibung Part I: Fashion Production -- Chapter 1: Technological advance in fashion product development -- Chapter 2: Sustainable fashion supply chains -- Part II: Fashion Retailing and Marketing.- Chapter 3: Globalization and brand management -- Chapter 4: Retail franchising in emerging markets -- Chapter 5: Brand development in China -- Chapter 6: Social media marketing of fashion brands -- Chapter 7: Multi-channel strategy -- Part III: Fashion Business Operations.- Chapter 8: Big data and business analytics in the fashion industry -- Chapter 9: RFID adoption in the fashion industry -- Chapter 10: Fashion business as a social enterprise
1. Schlagwortkette Bekleidungsindustrie
ANZEIGE DER KETTE Bekleidungsindustrie
SWB-Titel-Idn 49690535X
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttp://dx.doi.org/10.1007/978-981-10-7007-5
Internetseite / Link Volltext
Siehe auch Cover
Kataloginformation500269835 Datensatzanfang . Kataloginformation500269835 Seitenanfang .
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