Vorliegende Sprache |
eng |
Hinweise auf parallele Ausgaben |
480362823 Erscheint auch als (Online-Ausgabe): ‡Hollensen, Svend: Global marketing |
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1689681349 Erscheint auch als (Online-Ausgabe): ‡Hollensen, Svend: Global marketing |
Name |
Hollensen, Svend ¬[VerfasserIn]¬ |
T I T E L |
Global marketing |
Auflage |
Seventh edition |
Verlagsort |
Harlow, England ; London ; New York ; Munich |
Verlag |
Pearson |
Erscheinungsjahr |
2017 |
2017 |
Umfang |
xliv, 825 Seiten : Illustrationen, Darstellungen, Karten |
Reihe |
Pearson always learning |
Titelhinweis |
Erscheint auch als (Online-Ausgabe): ‡Hollensen, Svend: Global marketing |
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Erscheint auch als (Online-Ausgabe): ‡Hollensen, Svend: Global marketing |
ISBN |
ISBN 978-1-292-10011-1 |
Klassifikation |
658.84 |
658.8/4 |
658.8/4#23 |
HF1416 |
QP 680 |
Kurzbeschreibung |
Contents: Global marketing in the firm -- Initiation of internationalization -- Internationalization theories -- Development of the firm's international competitiveness -- Global marketing research -- The political and economic environment -- The sociocultural environment -- The international market selection process -- Some approaches to the choice of entry mode -- Export modes -- Intermediate entry modes -- Hierarchical modes -- International sourcing decisions and the role of the subsupplier -- Product decisions -- Pricing decisions and terms of doing business -- Distribution decisions -- Communication decisions (promotion strategies) -- Cross-cultural sales negotiations -- Organization and control of the global marketing programme |
1. Schlagwortkette |
Internationales Marketing |
Fallstudiensammlung |
ANZEIGE DER KETTE |
Internationales Marketing -- Fallstudiensammlung |
2. Schlagwortkette |
Internationales Marketing |
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Internationales Marketing |
SWB-Titel-Idn |
47388335X |
Signatur |
200 083 |