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Conference Proceedings Trends in Business Communication 2016

Conference Proceedings Trends in Business Communication 2016
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 493841121 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡: Conference proceedings trends in business communication 2016
ISBN 978-3-658-17253-4
Name Brunner-Sperdin, Alexandra ¬[Hrsg.]¬
Schneckenleitner, Peter ¬[Hrsg.]¬
ANZEIGE DER KETTE Schneckenleitner, Peter ¬[Hrsg.]¬
Name Reitberger, Wolfgang ¬[Hrsg.]¬
T I T E L Conference Proceedings Trends in Business Communication 2016
Verlagsort Wiesbaden
Verlag Springer Gabler
Erscheinungsjahr 2017
2017
Umfang Online-Ressource (VIII, 194 p. 20 illus, online resource)
Reihe SpringerLink. Bücher
Titelhinweis Druckausg.ISBN: 978-3-658-17253-4
Printed editionISBN: 978-3-658-17253-4
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡: Conference proceedings trends in business communication 2016
ISBN ISBN 978-3-658-17254-1
Klassifikation KJSM
KJS
BUS043000
658.8
HF5410-5417.5
QP 345
Kurzbeschreibung These proceedings focus on selected aspects of the current and upcoming trends in business communication. In detail the included scientific papers analyse and describe communication processes in the fields of sports, finance, culture, politics, brand management and corporate communications. The variety of the papers delivers added value for both scholars and practitioners. This book is the documentation of the symposium “Trends in Business Communication”, which took place at the University of Applied Sciences in Kufstein, Tyrol. Contents Trends in Business Communication from Different Perspectives Political Communication, Investor Relations, PR in sports, Communication with and for Refugees Successful Communication of Medium Sized Companies and More Target Groups Lecturers and students in the field of marketing, communications, management, social sciences, and digital media Practitioners in the field of communication and marketing About the Editors Prof. Dr. Timo Becker is a Professor for management and Rector of the University of Arts and Applied Sciences in Freiburg. The following three editors are faculty members at Kufstein University of Applied Sciences in the study programs „Marketing and Communication Management“ and „Digital Marketing“. Dr. Peter Schneckenleitner is a lecturer for communication management. Prof. (FH) Dr. Wolfgang Reitberger is Professor for communication management. Prof. (FH) Dr. Alexandra Brunner-Sperdin is Professor for marketing
2. Kurzbeschreibung Trends in Business Communication from Different Perspectives -- Political Communication, Investor Relations, PR in sports, Communication with and for Refugees -- Successful Communication of Medium Sized Companies and More
1. Schlagwortkette Unternehmen
Kommunikation
ANZEIGE DER KETTE Unternehmen -- Kommunikation
2. Schlagwortkette Online-Marketing
ANZEIGE DER KETTE Online-Marketing
3. Schlagwortkette Öffentlichkeitsarbeit
ANZEIGE DER KETTE Öffentlichkeitsarbeit
SWB-Titel-Idn 485258676
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttp://dx.doi.org/10.1007/978-3-658-17254-1
Internetseite / Link Volltext
Kataloginformation500245270 Datensatzanfang . Kataloginformation500245270 Seitenanfang .
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