Shortcuts
Bitte warten Sie, bis die Seite geladen ist.
 
PageMenu- Hauptmenü-
Page content

Katalogdatenanzeige

Great myths of education and learning

Great myths of education and learning
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 485064898 Erscheint auch als (Online-Ausgabe): ‡Great myths of education and learning
Name Holmes, Jeffrey D. ¬[VerfasserIn]¬
T I T E L Great myths of education and learning
Verlagsort Chichester, West Sussex
Verlag Wiley Blackwell
Erscheinungsjahr [2016]
2016
Umfang x, 211 Seiten
Reihe Great myths of psychology
Notiz / Fußnoten Includes bibliographical references and index
Titelhinweis Erscheint auch als (Online-Ausgabe): ‡Great myths of education and learning
Online version: Holmes, Jeffrey D., author: Great myths of education and learningHolmes, Jeffrey D., author: Great myths of education and learning. Hoboken: Wiley-Blackwell, 2016
ISBN ISBN 978-1-118-70939-9 Pbk.
ISBN 978-1-118-70938-2 Hbk.
Klassifikation 370.15/23
LB1060
CX 3000
DF 1000
CP 5100
Kurzbeschreibung "Great Myths of Education and Learning reviews the scientific research on a number of widely-held misconceptions pertaining to learning and education, including misconceptions regarding student characteristics, how students learn, and the validity of various methods of assessment"--
2. Kurzbeschreibung Machine generated contents note: Introduction Acknowledgements # 1 Students are accurate judges of how much they know # 2 Students learn better when teaching methods are matched with their learning styles # 3 Lecturing is broadly inferior to other teaching methods # 4 Using PowerPoint in the classroom improves student learning # 5 Minimally guided instruction is superior to traditional direct instruction # 6 Rewards always undermine students' intrinsic motivation #7 Multitasking does not inhibit academic performance #8 People are either left-brained or right-brained #9 There are many independent varieties of intelligence #10 Self-esteem improves academic performance #11 Repetition is a highly effective study strategy #12 Multiple-choice exams are inferior to other exam formats #13 Students should not change answers on multiple-choice exams #14 Coaching produces large gains in college admission test scores #15 Standardized tests do not predict academic performance #16 Standardized ability tests are biased against some minority groups Index
1. Schlagwortkette Lernpsychologie
Lehr-Lern-Forschung
ANZEIGE DER KETTE Lernpsychologie -- Lehr-Lern-Forschung
SWB-Titel-Idn 456258981
Signatur 99 870
Internetseite / Link Cover
Siehe auch Cover
Kataloginformation500243309 Datensatzanfang . Kataloginformation500243309 Seitenanfang .
Exemplarinformationen
Barcode Regalstandort Literaturabteilung Bandzählg. Zweigstelle Status Fälligkeitsdat.
00401808 CX 3000 H751
Freihand   ZB Scheffelstraße . . Verfügbar .  
. Katalogdatensatz500243309 ItemInfo Datensatzanfang . Katalogdatensatz500243309 ItemInfo Seitenanfang .
Vollanzeige Katalogdaten 

Auf diesem Bildschirm erhalten Sie Katalog- und Exemplarinformationen zum ausgewählten Titel.

Im Bereich Kataloginformation werden die bibliographischen Details angezeigt. Per Klick auf Hyperlink-Begriffe wie Schlagwörter, Autoren, Reihen, Körperschaften und Klassifikationen können Sie sich weitere Titel des gewählten Begriffes anzeigen lassen.

Der Bereich Exemplarinformationen enthält zum einen Angaben über den Standort und die Verfügbarkeit der Exemplare. Zum anderen haben Sie die Möglichkeit, ausgeliehene Exemplare vorzumerken oder Exemplare aus dem Magazin zu bestellen.
Schnellsuche