Shortcuts
Bitte warten Sie, bis die Seite geladen ist.
 
PageMenu- Hauptmenü-
Page content

Katalogdatenanzeige

Analytical Modeling Research in Fashion Business

Analytical Modeling Research in Fashion Business
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 865635072 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Analytical modeling research in fashion business
ISBN 978-981-10-1012-5
Name Choi, Tsan-Ming ¬[Hrsg.]¬
T I T E L Analytical Modeling Research in Fashion Business
Verlagsort Singapore ; s.l.
Verlag Springer Singapore
Erscheinungsjahr 2016
2016
Umfang Online-Ressource (X, 272 p. 44 illus, online resource)
Reihe Springer Series in Fashion Business
Notiz / Fußnoten Description based upon print version of record
Titelhinweis Druckausg.ISBN: 978-981-10-1012-5
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Analytical modeling research in fashion business
ISBN ISBN 978-981-10-1014-9
Klassifikation KJSM
BUS043060
658.83
HF5415.2-5415.34
QR 526
Kurzbeschreibung Part I: Reviews and discussions -- 1: Analytical Modeling Research in Fashion Business: An Introduction -- 2: Analytical Modeling Research Methodologies for Fashion Business Operations Management -- 3: A Review: Customer Returns in Fashion Retailing -- Part II: Theoretical economic models -- 4: The Role of Quick Response in Accelerating Sales of Fashion Goods -- 5: Mixed Channels for Apparel Sales -- 6: Impacts of Vendor-Managed Strategic Partnership on Fashion Supply Chains with Markdown Money Policy -- 7: Fashion Retailing Inventory Management with Random Supply -- Part III: Engineering models, applications and cases -- 8: Tales of a Fashion So(u)rcerer: Optimal Sourcing, Quotation, and In-House Production Decisions -- 9: Distribution, Transshipment and Sustainable Logistics for Fashion Products -- 10: Design of Order-Picking System and Selecting Picking Strategies in a 3PL Firm for Serving Fashion Retailing Companies -- 11: Fashion Supply Chain Inventory Optimization Models with Service Level and Lead Time Considerations -- 12: An AHP-based Scheme for Sales Forecasting in the Fashion Industry.
2. Kurzbeschreibung This book includes both theoretical results and application cases of analytical modeling based research related to the fashion and textile business. It responds to calls for deeper theoretical foundations as an expansion of research methodology in a field that has to date mostly relied on case studies and empirical analysis. Although there are a growing number of related publications which employ an analytical approach in conducting theoretical and applied research in the fashion and textile business, this book fills an essential gap by providing a comprehensive reference source that introduces the methodology and provides state-of-the-art findings on the topic. Covering an important and well-established industry, Analytical Modeling Research in Fashion Business is a pioneering text and essential reading for researchers and practitioners in the fashion and textiles industry alike. .
1. Schlagwortkette Bekleidungsindustrie
ANZEIGE DER KETTE Bekleidungsindustrie
SWB-Titel-Idn 470406135
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttp://dx.doi.org/10.1007/978-981-10-1014-9
Internetseite / Link Volltext
Siehe auch Volltext
Siehe auch Cover
Kataloginformation500218476 Datensatzanfang . Kataloginformation500218476 Seitenanfang .
Vollanzeige Katalogdaten 

Auf diesem Bildschirm erhalten Sie Katalog- und Exemplarinformationen zum ausgewählten Titel.

Im Bereich Kataloginformation werden die bibliographischen Details angezeigt. Per Klick auf Hyperlink-Begriffe wie Schlagwörter, Autoren, Reihen, Körperschaften und Klassifikationen können Sie sich weitere Titel des gewählten Begriffes anzeigen lassen.

Der Bereich Exemplarinformationen enthält zum einen Angaben über den Standort und die Verfügbarkeit der Exemplare. Zum anderen haben Sie die Möglichkeit, ausgeliehene Exemplare vorzumerken oder Exemplare aus dem Magazin zu bestellen.
Schnellsuche