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Advances in National Brand and Private Label Marketing: Second International Conference, 2015

Advances in National Brand and Private Label Marketing: Second International Conference, 2015
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 443104239 Druckausg.: ‡Advances in national brand and private label marketing
ISBN 978-3-319-20181-8
Name Martínez-López, Francisco J. ¬[Hrsg.]¬
Gázquez-Abad, Juan Carlos ¬[Hrsg.]¬
Name ANZEIGE DER KETTE Gázquez-Abad, Juan Carlos ¬[Hrsg.]¬
Name Sethuraman, Raj ¬[Hrsg.]¬
T I T E L Advances in National Brand and Private Label Marketing
Zusatz zum Titel Second International Conference, 2015
Verlagsort Cham ; s.l.
Verlag Springer International Publishing
Erscheinungsjahr 2015
2015
Umfang Online-Ressource (XI, 211 p. 23 illus., 5 illus. in color, online resource)
Reihe Springer Proceedings in Business and Economics
Notiz / Fußnoten Description based upon print version of record
Weiterer Inhalt Part I: Consumer Behaviour IPart II: Strategic Decisions -- Part III: Branding -- Part IV: Market Trends and Theoretical Research -- Part V: Consumer Behaviour II.
Titelhinweis Druckausg.: ‡Advances in national brand and private label marketing
ISBN ISBN 978-3-319-20182-5
Klassifikation KJSM
KJS
BUS043000
658.8
HF5410-5417.5
QP 650
QP 624
Kurzbeschreibung Part I: Consumer Behaviour I -- Part II: Strategic Decisions -- Part III: Branding -- Part IV: Market Trends and Theoretical Research -- Part V: Consumer Behaviour II.
2. Kurzbeschreibung This book presents the latest research and recent studies in the field of national brand and private label marketing. It covers a wide range of topics, including retailing, marketing, general business, psychology, economics and statistics. It addresses diverse areas of application, such as brand naming and packaging decisions, price elasticity, positioning, branding, consumer motivation, online communities, economic crisis, strategies in growth and mature private labels. The contributions are organized according to the following themes: consumer behaviour, strategic decisions, branding, market trends and theoretical research. The book presents a collection of original, rigorous and relevant contributions from the 2015 National Brands and Private Label Marketing conference in Barcelona.
1. Schlagwortkette Wirtschaftswissenschaften
Markenpolitik
ANZEIGE DER KETTE Wirtschaftswissenschaften -- Markenpolitik
SWB-Titel-Idn 434881783
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttp://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-20182-5
Internetseite / Link Volltext
Siehe auch Volltext
Siehe auch Cover
Kataloginformation500198279 Datensatzanfang . Kataloginformation500198279 Seitenanfang .
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