Shortcuts
Bitte warten Sie, bis die Seite geladen ist.
 
PageMenu- Hauptmenü-
Page content

Katalogdatenanzeige

¬The¬ 1980’s: A Decade of Marketing Challenges: Proceedings of the 1981 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference

¬The¬ 1980’s: A Decade of Marketing Challenges: Proceedings of the 1981 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
ISBN 978-3-319-16975-0
Name Bellur, Venkatakrishna V.
T I T E L ¬The¬ 1980’s: A Decade of Marketing Challenges
Zusatz zum Titel Proceedings of the 1981 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference
Verlagsort Cham
Verlag Springer
Erscheinungsjahr 2015
2015
Umfang Online-Ressource (XVIII, 345 p, online resource)
Reihe Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science
Titelhinweis Druckausg.ISBN: 978-331-91697-5-0
ISBN ISBN 978-3-319-16976-7
Klassifikation KJSM
KJS
BUS043000
658.8
HF5410-5417.5
Kurzbeschreibung This volume includes the full proceedings from the 1981 Academy of Marketing Science(AMS) Annual Conference held in Miami Beach, Florida with the theme The 1980’s: A Decade of Marketing Challenges. It provides a variety of quality research in the fi elds of marketing theory and practice in areas such as consumer behavior, marketing management, marketing education, industrial marketing, and international marketing, among others. Founded in 1971, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promoting timely explorations of phenomena related to the science of marketing in theory, research, and practice. Among its services to members and the community at large, the Academy off ers conferences, congresses and symposia that attract delegates from around the world. Presentations from these events are published in this Proceedings series, which offers a comprehensive archive of volumes refl ecting the evolution of the fi eld. Volumes deliver cutting-edge research and insights, complimenting the Academy’s fl agship journals, Journal of the Academy of Marketing Science (JAMS) and AMS Review. Volumes are edited by leading scholars and practitioners across a wide range of subject areas in marketing science
1. Schlagwortkette Marketing
ANZEIGE DER KETTE Marketing
SWB-Titel-Idn 430176406
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttp://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-16976-7
Internetseite / Link Volltext
Siehe auch Cover
Kataloginformation500197035 Datensatzanfang . Kataloginformation500197035 Seitenanfang .
Vollanzeige Katalogdaten 

Auf diesem Bildschirm erhalten Sie Katalog- und Exemplarinformationen zum ausgewählten Titel.

Im Bereich Kataloginformation werden die bibliographischen Details angezeigt. Per Klick auf Hyperlink-Begriffe wie Schlagwörter, Autoren, Reihen, Körperschaften und Klassifikationen können Sie sich weitere Titel des gewählten Begriffes anzeigen lassen.

Der Bereich Exemplarinformationen enthält zum einen Angaben über den Standort und die Verfügbarkeit der Exemplare. Zum anderen haben Sie die Möglichkeit, ausgeliehene Exemplare vorzumerken oder Exemplare aus dem Magazin zu bestellen.
Schnellsuche