Shortcuts
Bitte warten Sie, bis die Seite geladen ist.
 
PageMenu- Hauptmenü-
Page content

Katalogdatenanzeige

Cross-Industry Innovation Process: Strategic Implications for Telecommunication Companies

Cross-Industry Innovation Process: Strategic Implications for Telecommunication Companies
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 444435387 Druckausg.: ‡Hahn, Tobias: Cross-industry innovation processes
ISBN 978-3-658-08826-2
Name Hahn, Tobias
T I T E L Cross-Industry Innovation Process
Zusatz zum Titel Strategic Implications for Telecommunication Companies
Verlagsort Wiesbaden
Verlag Springer Gabler
Erscheinungsjahr 2015
2015
Umfang Online-Ressource (XIII, 190 p. 16 illus, online resource)
Reihe SpringerLink. Bücher
Titelhinweis Druckausg.: ‡Hahn, Tobias: Cross-industry innovation processes
ISBN ISBN 978-3-658-08827-9
Klassifikation PDG
KJMV6
BUS087000
658.514
HD28-70
QP 210
Kurzbeschreibung Based on multiple case study analysis, focusing on scalable service innovation, the present study provides a practical process model that shall serve telecommunication companies as a guideline while conducting strategic cross-industry innovation projects. The findings also pay attention to characteristics in cross-industry collaboration, organizational preconditions and strategic deliberations, and postulate propositions for present theoretical innovation process models. Der Inhalt Context of cross-industry service innovation projects Grounded theory approach in multiple case study analysis Development of a practical innovation process model Propositions for theoretical innovation process models Die Zielgruppen Researchers and students in the fields of innovation management, organizational design, innovation strategy, corporate culture, alliances and partnering. Executives and consultants in corporate development and innovation management who seek to implement cross-industry innovation approaches. Der Autor Tobias Hahn obtained his doctorate at the Chair of Information and Communication Management at the Technische Universität Berlin. He currently works in the division of business transformation for a leading integrated telecommunications group
1. Schlagwortkette Telekommunikation
Technische Innovation
Industrieforschung
Unternehmenskooperation
ANZEIGE DER KETTE Telekommunikation -- Technische Innovation -- Industrieforschung -- Unternehmenskooperation
SWB-Titel-Idn 425835014
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttp://dx.doi.org/10.1007/978-3-658-08827-9
Internetseite / Link Volltext
Siehe auch Cover
Kataloginformation500193770 Datensatzanfang . Kataloginformation500193770 Seitenanfang .
Vollanzeige Katalogdaten 

Auf diesem Bildschirm erhalten Sie Katalog- und Exemplarinformationen zum ausgewählten Titel.

Im Bereich Kataloginformation werden die bibliographischen Details angezeigt. Per Klick auf Hyperlink-Begriffe wie Schlagwörter, Autoren, Reihen, Körperschaften und Klassifikationen können Sie sich weitere Titel des gewählten Begriffes anzeigen lassen.

Der Bereich Exemplarinformationen enthält zum einen Angaben über den Standort und die Verfügbarkeit der Exemplare. Zum anderen haben Sie die Möglichkeit, ausgeliehene Exemplare vorzumerken oder Exemplare aus dem Magazin zu bestellen.
Schnellsuche