Shortcuts
Bitte warten Sie, bis die Seite geladen ist.
 
PageMenu- Hauptmenü-
Page content

Katalogdatenanzeige

Collaboration in the Australian and Chinese Mobile Telecommunication Markets

Collaboration in the Australian and Chinese Mobile Telecommunication Markets
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 401601374 Druckausg.: ‡Zhang, Yu (Aimee): Collaboration in the Australian and Chinese mobile telecommunication markets
ISBN 978-3-642-40150-3
Name Zhang, Yu (Aimee)
T I T E L Collaboration in the Australian and Chinese Mobile Telecommunication Markets
Verlagsort Berlin, Heidelberg ; s.l.
Verlag Springer Berlin Heidelberg
Erscheinungsjahr 2014
2014
Umfang Online-Ressource (XXV, 256 p. 72 illus., 38 illus. in color, online resource)
Reihe SpringerLink. Bücher
Notiz / Fußnoten Includes bibliographical references
Weiterer Inhalt IntroductionDefinitions and theories of collaboration -- Literature review -- Methodology -- Telecommunications and inter-firm collaborations -- A case study on collaboration in the Chinese mobile telecommunication market -- A case study on collaboration in the Australian mobile telecommunication market -- A quantitative study of collaboration -- Conclusions and recommendations.
Titelhinweis Druckausg.: ‡Zhang, Yu (Aimee): Collaboration in the Australian and Chinese mobile telecommunication markets
ISBN ISBN 978-3-642-40151-0
Klassifikation KJM
BUS041000
KJ
BUS035000
330
384.041
658.049
650
HD28-70
Kurzbeschreibung Introduction -- Definitions and theories of collaboration -- Literature review -- Methodology -- Telecommunications and inter-firm collaborations -- A case study on collaboration in the Chinese mobile telecommunication market -- A case study on collaboration in the Australian mobile telecommunication market -- A quantitative study of collaboration -- Conclusions and recommendations.
2. Kurzbeschreibung A major objective of this book is to identify the key determinants of successful inter-firm collaborations in the telecommunications industry in Australia and China, utilizing both qualitative and quantitative research methods as complementary methodologies. The findings will provide essential information and suggestions for businesses, researchers and policy makers and shed light on how to concretely improve the performance of business collaborations. Inter-firm collaboration has become increasingly important in the global economy, as firms now rely on collaborations to access new resources, new technologies, skills, the latest market information, new markets and knowledge, to accelerate innovation, to reduce costs, and to overcome government policy barriers.
1. Schlagwortkette China
Australien
Telekommunikationswirtschaft
Mobile Telekommunikation
Unternehmenskooperation
SWB-Titel-Idn 398199833
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttp://dx.doi.org/10.1007/978-3-642-40151-0
Internetseite / Link Volltext
Siehe auch Volltext
Siehe auch Cover
Kataloginformation500184078 Datensatzanfang . Kataloginformation500184078 Seitenanfang .
Vollanzeige Katalogdaten 

Auf diesem Bildschirm erhalten Sie Katalog- und Exemplarinformationen zum ausgewählten Titel.

Im Bereich Kataloginformation werden die bibliographischen Details angezeigt. Per Klick auf Hyperlink-Begriffe wie Schlagwörter, Autoren, Reihen, Körperschaften und Klassifikationen können Sie sich weitere Titel des gewählten Begriffes anzeigen lassen.

Der Bereich Exemplarinformationen enthält zum einen Angaben über den Standort und die Verfügbarkeit der Exemplare. Zum anderen haben Sie die Möglichkeit, ausgeliehene Exemplare vorzumerken oder Exemplare aus dem Magazin zu bestellen.
Schnellsuche