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Sales Excellence: Systematic Sales Management

Sales Excellence: Systematic Sales Management
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 364862351 Buchausg. u.d.T.: ‡Homburg, Christian, 1962 - : Sales Excellence
ISBN 978-3-642-29168-5
Name Homburg, Christian
Schäfer, Heiko
ANZEIGE DER KETTE Schäfer, Heiko
Name Schneider, Janna
T I T E L Sales Excellence
Zusatz zum Titel Systematic Sales Management
Verlagsort Berlin, Heidelberg
Verlag Springer
Erscheinungsjahr 2012
2012
Umfang Online-Ressource (XX, 312 p. 112 illus, digital)
Reihe Management for Professionals
Notiz / Fußnoten Description based upon print version of record
Weiterer Inhalt 11: Basis for Understanding Information Systems
Titelhinweis Buchausg. u.d.T.: ‡Homburg, Christian, 1962 - : Sales Excellence
ISBN ISBN 978-3-642-29169-2
Klassifikation KJMV7
BUS041000
KJS
BUS058000
658.81
HF5438.4
HF5415.5-5415.53
QP 620
QP 600
QP 621
QP 650
Kurzbeschreibung Introduction -- Sales Strategy - Setting the Fundamental Course -- Sales Management - Designing Structures and Processes, Managing People and Living the Culture -- Information Management as the Key to Professionalism in Sales -- Customer Relationship Management - Staying on the Ball!
2. Kurzbeschreibung This book presents a very novel and strategic approach to Sales Management, an area that has suffered from a lack of sophistication in practice. This content-rich and thought-provoking book has a very unique positioning: It considers the sales performance of an organization at a very high, strategic level and offers specific guidance in managing not just a few direct reports but an entire organization’s sales function. The book includes many useful tools and guidelines and is enhanced with numerous examples, that help bring the concepts to life and make them very approachable for the trade market. A checklist-based scoring system that is utilized throughout the book allows readers to specifically evaluate their own company as well as to track its progress as concepts are applied over time. This work is an essential resource and thought-provoking read for ambitious Sales Managers, including CEO-level executives
1. Schlagwortkette Verkauf
Vertriebsorganisation
Preispolitik
Kundenmanagement
Beziehungsmanagement
1. Schlagwortkette ANZEIGE DER KETTE Verkauf -- Vertriebsorganisation -- Preispolitik -- Kundenmanagement -- Beziehungsmanagement
2. Schlagwortkette Vertrieb
Strategisches Management
ANZEIGE DER KETTE Vertrieb -- Strategisches Management
SWB-Titel-Idn 370654536
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttp://dx.doi.org/10.1007/978-3-642-29169-2
Internetseite / Link Volltext
Siehe auch Inhaltsverzeichnis
Siehe auch Inhaltstext
Siehe auch Volltext
Siehe auch Cover
Kataloginformation500173069 Datensatzanfang . Kataloginformation500173069 Seitenanfang .
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