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Advances in Services Innovations

Advances in Services Innovations
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 251051552 Buchausg. u.d.T.: ‡Advances in services innovations
ISBN 978-3-540-29858-8
Name Spath, Dieter
Fähnrich, Klaus-Peter
ANZEIGE DER KETTE Fähnrich, Klaus-Peter
T I T E L Advances in Services Innovations
Verlagsort Berlin, Heidelberg
Verlag Springer-Verlag Berlin Heidelberg
Erscheinungsjahr 2007
2007
Umfang Online-Ressource (VIII, 312 p. 106 illus, digital)
Reihe SpringerLink. Bücher
Notiz / Fußnoten International conference proceedings
Includes bibliographical references and indexes
Weiterer Inhalt Preface; CONTENTS; I Service Engineering; Service Engineering: State of the Art and Future Trends; The Palm/Erlang-A Queue, with Applications to Call Centers; The Design and Development of Industrial Service Work; An Engineering Tool for the Conceptual Design of Service Systems; Integrated Development of Software and Service; II Service Management; From Service Mnagement towards Service Competence; Innovation and Learning in Services - The Involvement of Employees; Managing Service Networks' Success; Success Factors in New Service Development and Value Creation through Services. III Service MarketingSustainable Advantages in Service Industries; Satisfaction Measurement within the Customer Relationship Life Cycle; IV Sustainable Service Research; Strengthening the Services Sector - Needs for Action and Research; Standardisation in the Service Sector for Global Markets; Research and Development for a Sustainable Services Sector; Future Research and Needs for Action; Index of Authors; Index
Titelhinweis Buchausg. u.d.T.: ‡Advances in services innovations
ISBN ISBN 978-3-540-29860-1
Klassifikation TGP
TEC009060
658.8
338.7/61
670
650
T55.4-60.8
QQ 250
Kurzbeschreibung The book documents the state of the art in Services Science. It combines contributions in Service Engineering, Service Management and Service Marketing and helps to develop a roadmap for future R and D activities in these fields. The book is written for researchers in engineering and management.
2. Kurzbeschreibung Documents the state-of-the-art in Services Science. Written for researchers in engineering and management, this book combines the contributions in Service Engineering, Service Management and Service Marketing and also helps to develop a roadmap for future R and D activities in these fields
1. Schlagwortkette Dienstleistungssektor
Innovationsmanagement
Erfolgsfaktor
1. Schlagwortkette ANZEIGE DER KETTE Dienstleistungssektor -- Innovationsmanagement -- Erfolgsfaktor
2. Schlagwortkette Innovationsmanagement
Erfolgsfaktor
ANZEIGE DER KETTE Innovationsmanagement -- Erfolgsfaktor
SWB-Titel-Idn 26436922X
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttp://dx.doi.org/10.1007/978-3-540-29860-1
Internetseite / Link Volltext
Siehe auch Inhaltstext
Siehe auch Volltext
Siehe auch Inhaltsverzeichnis
Siehe auch Cover
Kataloginformation500115457 Datensatzanfang . Kataloginformation500115457 Seitenanfang .
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