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Storytelling: Branding in Practice

Storytelling: Branding in Practice
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 114486778 Buchausg. u.d.T.: ‡Fog, Klaus: Storytelling
ISBN 978-3-540-23501-9
Name Fog, Klaus
Budtz, Christian
Name ANZEIGE DER KETTE Budtz, Christian
Name Yakaboylu, Baris
T I T E L Storytelling
Zusatz zum Titel Branding in Practice
Verlagsort Berlin, Heidelberg
Verlag Springer-Verlag Berlin Heidelberg
Erscheinungsjahr 2005
2005
Umfang Online-Ressource (238 p, digital)
Reihe SpringerLink. Bücher
Notiz / Fußnoten Literaturverz. S. 228 - 230
Weiterer Inhalt Preliminary; Branding Through Storytelling; The Four Elements of Storytelling; Storytelling in Business; The Company Core Story; Authentic Raw Material for Storytelling; Storytelling as a Management Tool; Storytelling in Advertising; When Storytelling Becomes Dialogue; The Media as a Storytelling Partner; Tearing Down the Walls; Back matter
Titelhinweis Buchausg. u.d.T.: ‡Fog, Klaus: Storytelling
ISBN ISBN 978-3-540-27116-1
Klassifikation KJM
BUS041000
650
658.827
658.8/27
650
HD28-70
QP 621
QP 624
Kurzbeschreibung Must-read for managers on a powerful branding tool of the future.Up-to-date cases from the business world, plenty of illustrations and easy-to-use tools.Recommended by managers of top international firms.Covers both the internal and external benefits of storytelling for a business company.Danish version sold more than 2000 copies.
2. Kurzbeschreibung As a concept, storytelling has won a decisive foothold in the debate on how brands of the future will be shaped. Yet, companies are still confused as to how and why storytelling can make a difference to their business. What is the point of telling stories anyway? What makes a good story? And how do you go about telling it so that it supports the company brand? This book is written for practitioners by practitioners. Through real life examples, simple guidelines and practical tools, the book aims to inspire companies to use storytelling as a means of building their brand - internally as well as externally.
1. Schlagwortkette Markenpolitik
Corporate Communication
1. Schlagwortkette ANZEIGE DER KETTE Markenpolitik -- Corporate Communication
2. Schlagwortkette Markenpolitik
ANZEIGE DER KETTE Markenpolitik
3. Schlagwortkette Öffentlichkeitsarbeit
Unternehmen
Markenpolitik
ANZEIGE DER KETTE Öffentlichkeitsarbeit -- Unternehmen -- Markenpolitik
SWB-Titel-Idn 264349253
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttp://dx.doi.org/10.1007/b138635
Internetseite / Link Volltext
Siehe auch Volltext
Siehe auch Kapitel 1
Siehe auch Cover
Kataloginformation500114665 Datensatzanfang . Kataloginformation500114665 Seitenanfang .
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