Shortcuts
Top of page (Alt+0)
Page content (Alt+9)
Page menu (Alt+8)
Your browser does not support javascript, some WebOpac functionallity will not be available.
PageMenu
-
Hauptmenü
-
Suchmenü
Einfache Suche
.
Erweiterte Suche
.
Zeitschriften-Suche
.
Suchergebnisse verfeinern
.
Neuerwerbungsliste nach Gruppen
.
Sortierreihenfolge
.
Benutzerdienste
Nutzeranmeldung
.
Mein Konto
.
Erwerbungsvorschlag
.
Fernleihe
.
Vormerkung
.
Verlängerung
.
Weitere Recherchemöglichkeiten
Datenbankinfosystem (DBIS)
.
Karlsruher virtueller Katalog (KVK)
.
Regensburger Systematik (RVK)
.
Elektronische Zeitschriften (EZB)
.
Zeitschriftendatenbank (ZDB)
.
Sitzung beenden
Katalog verlassen
.
Homepage WHZ
.
Hochschulbibliothek
.
© LIBERO v6.4.1sp240211
Page content
Sie befinden sich hier
:
Kategorienanzeige
Kategorienanzeige
MAB
Curriculum changes in the Visegrad Four: three decades after the fall of communism : studies from Hungary, Poland, the Czech and Slovak Republics
Kategorie
Beschreibung
036a
XA-DE‡XD-US
037b
eng
077a
1693306980 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Curriculum changes in the visegrad four
087q
978-3-8309-4162-0
100b
Janík, Tomáš ¬[HerausgeberIn]¬
104b
Porubský, Štefan ¬[HerausgeberIn]¬
108b
Chrappán, Magdolna ¬[HerausgeberIn]¬
112b
Kuszak, Kinga ¬[HerausgeberIn]¬
331
Curriculum changes in the Visegrad Four
335
three decades after the fall of communism : studies from Hungary, Poland, the Czech and Slovak Republics
370a
Curriculum changes in the Visegrad 4$d3 decades after the fall of communism
410
Münster
412
Waxmann Verlag
425
2020
425a
2020
433
1 Online-ressource (162 Seiten)
527
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Curriculum changes in the visegrad four
540a
ISBN 978-3-8309-9162-5 PDF
700
|1570
700
|9570
700b
|375.0009437
750
School systems in the Visegrad Four countries have gone through significant change since the political upheavals of 1989. The book describes developments in curriculum and curriculum policy over the last three decades and considers the possible impact and perspectives of current changes. It explores the nature of curriculum reform, addresses the challenge of its implementation and highlights the reform as a means by which school quality can be improved and as a ‘provider’ of aims and contents of school education. Hopefully, the book will contribute to the discussion of options for further curriculum development and curriculum policy in the Visegrad Four and other countries with a similar educational background.
902g
209209097 Ungarn
902g
209069872 Polen
902g
211057924 Tschechien
902g
209113073 Slowakei
902s
209906960 Lehrplanreform
902z
|Geschichte 1990-2020
907g
209069872 Polen
907g
209209097 Ungarn
907g
211057924 Tschechien
907g
209113073 Slowakei
907s
209764406 Curriculumreform
907s
208890149 Curriculum
907k
340032707 Visegrad Group
907s
209176865 Bildungssystem
907s
208866531 Bildungspolitik
907s
208866450 Bildung
907s
209103981 Schule
907s
209075570 Qualität
907s
209535695 Internationaler Vergleich
907z
|Geschichte 1990-2020
012
1694717577
081
Curriculum changes in the Visegrad Four
100
E-Book UTB-scholars EBS
125a
Elektronischer Volltext - Campuslizenz
655e
$uhttps://elibrary.utb.de/doi/book/10.31244/9783830991625
Schnellsuche
Suche nach