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MAB
Advertising and design: interdisciplinary perspectives on a cultural field
Kategorie
Beschreibung
037b
eng
077a
403569435 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Advertising and design
087
978-3-8376-2348-2
087q
978-3-8376-2348-2
100b
Flath, Beate ¬[HerausgeberIn]¬
104b
Klein, Eva ¬[HerausgeberIn]¬
331
Advertising and design
335
interdisciplinary perspectives on a cultural field
410
Bielefeld
412
transcript
425
[2014]
425a
2014
433
1 Online-Ressource (231 Seiten) : Illustrationen
451b
Cultural and Media Studies
501
Literaturangaben
527
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Advertising and design
540a
ISBN 978-3-8394-2348-6
700
|AK;JFD;JFC
700
|DES
700
|9585
700
|AK
700
|JFD
700
|JFCA
700
|DES008000
700b
|659.1042
700g
127064274X AP 15040
750
The cultural field of advertising is a much-debated topic with perspectives focusing on a range of concepts from harassment and the anxiety of influence to notions of desire and affirmation. The aim of this publication is not only to take into account the diversity of topics related to advertising, but more importantly, to develop a dialogue between these divergent viewpoints.With contributions by Barbara Aulinger, Bernadette Collenberg-Plotnikov, Beate Flath, Werner Jauk, Bernhard Kettemann, Eva Klein, Jörg Matthes, Manfred Prisching, Johanna Rolshoven, Nicolas Ruth, Holger Schramm, Charles Spence, Margit Stadlober and Friedrich Weltzien.
902s
209159251 Werbung
902s
208893903 Design
902s
209607181 Kultursemiotik
907s
209132256 Theorie
912s
208929916 Gebrauchsgrafik
012
504108662
081
Advertising and design
100
E-Book UTB-scholars EBS
125a
Elektronischer Volltext - Campuslizenz
655e
$uhttps://elibrary.utb.de/doi/book/10.5555/9783839423486
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