Shortcuts
Top of page (Alt+0)
Page content (Alt+9)
Page menu (Alt+8)
Your browser does not support javascript, some WebOpac functionallity will not be available.
PageMenu
-
Hauptmenü
-
Suchmenü
Einfache Suche
.
Erweiterte Suche
.
Zeitschriften-Suche
.
Suchergebnisse verfeinern
.
Neuerwerbungsliste nach Gruppen
.
Sortierreihenfolge
.
Benutzerdienste
Nutzeranmeldung
.
Mein Konto
.
Erwerbungsvorschlag
.
Fernleihe
.
Vormerkung
.
Verlängerung
.
Weitere Recherchemöglichkeiten
Datenbankinfosystem (DBIS)
.
Karlsruher virtueller Katalog (KVK)
.
Regensburger Systematik (RVK)
.
Elektronische Zeitschriften (EZB)
.
Zeitschriftendatenbank (ZDB)
.
Sitzung beenden
Katalog verlassen
.
Homepage WHZ
.
Hochschulbibliothek
.
© LIBERO v6.4.1sp240211
Page content
Sie befinden sich hier
:
Kategorienanzeige
Kategorienanzeige
MAB
Approaches to social research: the case of deaf studies
Kategorie
Beschreibung
036a
XD-US‡XA-GB‡XE-NZ
037b
eng
087q
978-0-19-992953-5
100
Young, Alys
104b
Temple, Bogusia
331
Approaches to social research
335
the case of deaf studies
410
Oxford
412
Oxford University Press
425
2014
425a
2014
433
1 online resource (vii, 199 pages)
521
$tIntroduction to the book : its scope and approachDefinitions and transgressions -- Epistemology, methodology and method in Temple, Bogusia. -- Ethical research practice in studies which involve deaf people -- Populations and sampling -- Narrative, epistemology and language -- Interpretation, transcription and translation : representation in research -- The impact of information and communication technologies on research with deaf people -- (in)conclusion
527
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-0-19-992953-5
540a
ISBN 978-0-19-025624-1
700b
|305.9082072
700g
127144139X MS 6270
750
In this book Alys Young and Bogusia Temple explore the relationship between key methodological debates in social research and the special context of studies concerning deaf people.
902s
209129581 Gehörlosigkeit
902s
208908633 Empirische Sozialforschung
012
469567368
081
Approaches to social research
100
E-Book Oxford EBS
125a
Elektronischer Volltext - Campuslizenz
655e
$uhttp://dx.doi.org/10.1093/acprof:osobl/9780199929535.001.0001
Schnellsuche
Suche nach