Shortcuts
Top of page (Alt+0)
Page content (Alt+9)
Page menu (Alt+8)
Your browser does not support javascript, some WebOpac functionallity will not be available.
PageMenu
-
Hauptmenü
-
Suchmenü
Einfache Suche
.
Erweiterte Suche
.
Zeitschriften-Suche
.
Suchergebnisse verfeinern
.
Neuerwerbungsliste nach Gruppen
.
Sortierreihenfolge
.
Benutzerdienste
Nutzeranmeldung
.
Mein Konto
.
Erwerbungsvorschlag
.
Fernleihe
.
Vormerkung
.
Verlängerung
.
Weitere Recherchemöglichkeiten
Datenbankinfosystem (DBIS)
.
Karlsruher virtueller Katalog (KVK)
.
Regensburger Systematik (RVK)
.
Elektronische Zeitschriften (EZB)
.
Zeitschriftendatenbank (ZDB)
.
Sitzung beenden
Katalog verlassen
.
Homepage WHZ
.
Hochschulbibliothek
.
© LIBERO v6.4.1sp240211
Page content
Sie befinden sich hier
:
>
Zeitschriftenliste aufblättern
>
Details Neuerwerbungsliste nach Gruppen
Kategorienanzeige
Kategorienanzeige
MAB
Early literacy development in deaf children
Kategorie
Beschreibung
037b
eng
077a
443458642 Erscheint auch als: ‡Mayer, Connie: Early literacy development in deaf children
087q
978-0-19-996569-4
100
Mayer, Connie Christine ¬[VerfasserIn]¬
104a
Trezek, Beverly J. ¬[VerfasserIn]¬
331
Early literacy development in deaf children
410
New York
412
Oxford University Press
425
2015
425a
2015
433
1 online resource.
451b
Perspectives on deafness
501
Includes bibliographical references and index. - Description based on online resource; title from home page (viewed on October 7, 2015)
527
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-0-19-996569-4
527
Erscheint auch als: ‡Mayer, Connie: Early literacy development in deaf children
540a
ISBN 978-0-19-026100-9 ebook
700b
|302.22440872
700g
127148899X CQ 4000
750
There is a robust body of knowledge suggesting that early language and literacy experiences significantly impact on future academic achievement. However, relatively little has been written with respect to the early literacy development and experiences of deaf children. Connie Mayer and Beverly J. Trezek address this need by providing an in-depth exploration of how young deaf children learn to read and write, identifying the foundational knowledge, abilities, and skills that are fundamental to this process.
902s
208988165 Kind
902s
209129581 Gehörlosigkeit
902s
212879448 Schreib- und Lesefähigkeit
902s
209595671 Gehörlosenpädagogik
012
469556897
081
Early literacy development in deaf children
100
E-Book Oxford EBS
125a
Elektronischer Volltext - Campuslizenz
655e
$uhttp://dx.doi.org/10.1093/acprof:oso/9780199965694.001.0001
Schnellsuche
Suche nach