Shortcuts
 
PageMenu- Hauptmenü-
Page content

Kategorienanzeige

MAB

Aligning for advantage: competitive strategies for the political and social arenas
Kategorie Beschreibung
036aXA-GB
037beng
087q978-0-19-960474-6
100 Lawton, Thomas C.
104aDoh, Jonathan P.
108aRajwani, Tazeeb
331 Aligning for advantage
335 competitive strategies for the political and social arenas
410 Oxford [u.a.]
412 Oxford Univ. Press
425 2014
425a2014
433 XVII, 237 S.
527 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-0-19-960474-6
540aISBN 0-19-960474-6
540aISBN 978-0-19-960474-6
540aISBN 0-19-960475-4
540aISBN 978-0-19-960475-3
700b|658.4012
700c|HD30.28
750 This title argues that to build and sustain business success, companies must synchronise competitive strategies with extant strategies for social engagement and political and regulatory activism
902s 210134054 Wettbewerbsstrategie
902s 209566647 Strategisches Management
012 407657789
081 Lawton, Thomas C.: Aligning for advantage
100 E-Book Oxford EBS
125aElektronischer Volltext - Campuslizenz
655e$uhttp://dx.doi.org/10.1093/acprof:oso/9780199604746.001.0001
Schnellsuche