Shortcuts
Top of page (Alt+0)
Page content (Alt+9)
Page menu (Alt+8)
Your browser does not support javascript, some WebOpac functionallity will not be available.
PageMenu
-
Hauptmenü
-
Suchmenü
Einfache Suche
.
Erweiterte Suche
.
Zeitschriften-Suche
.
Suchergebnisse verfeinern
.
Neuerwerbungsliste nach Gruppen
.
Sortierreihenfolge
.
Benutzerdienste
Nutzeranmeldung
.
Mein Konto
.
Erwerbungsvorschlag
.
Fernleihe
.
Vormerkung
.
Verlängerung
.
Weitere Recherchemöglichkeiten
Datenbankinfosystem (DBIS)
.
Karlsruher virtueller Katalog (KVK)
.
Regensburger Systematik (RVK)
.
Elektronische Zeitschriften (EZB)
.
Zeitschriftendatenbank (ZDB)
.
Sitzung beenden
Katalog verlassen
.
Homepage WHZ
.
Hochschulbibliothek
.
© LIBERO v6.4.1sp240211
Page content
Sie befinden sich hier
:
Kategorienanzeige
Kategorienanzeige
MAB
Exploring L1-L2 relationships: the impact of individual differences
Kategorie
Beschreibung
036a
XA-GB‡XD-US
037b
eng
077a
180794977X Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Sparks, Richard L.: Exploring L1-L2 relationships
087q
978-1-80041-179-1
087s
$aRestricted Access$gControlled Vocabulary for Access Rights$uhttp://purl.org/coar/access_right/c_16ec$fonline access with authorization
100
Sparks, Richard L. ¬[VerfasserIn]¬
331
Exploring L1-L2 relationships
335
the impact of individual differences
410
Bristol ; Jackson
412
Multilingual Matters
425
[2022]
425a
2022
433
1 Online-Ressource (xvi, 372 Seiten)
451
Second language acquisition ; 155
454
Second language acquisition
455
155
501
Includes bibliographical references and index
527
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Sparks, Richard L.: Exploring L1-L2 relationships
540a
ISBN 978-1-80041-180-7 pdf
540a
ISBN 978-1-80041-181-4 epub
700
|LAN009040
700b
|401/.93
700c
|P118.2
700g
1271143348 ER 925
750
"This book traces and summarizes the author's theoretical insights and empirical findings in the field of foreign language education. The volume explores individual differences in L1 ability and their connection to L2 aptitude and L2 achievement, L2 anxiety as an affective or cognitive variable, and the relationship between L1 and L2 reading"--
902s
209117834 Sprachunterricht
902s
209184027 Fremdsprachenlernen
902s
20910354X Schüler
902s
209701323 Individualität
902s
210274514 Leistungsentwicklung
012
1813082367
081
Sparks, Richard L.: Exploring L1-L2 relationships
100
E-Book De Gruyter
125a
Elektronischer Volltext - Campuslizenz
655e
$uhttps://www.degruyter.com/isbn/9781800411807
Schnellsuche
Suche nach