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Kategorienanzeige
MAB
Advances in National Brand and Private Label Marketing: Eighth International Conference, 2021
Kategorie
Beschreibung
036a
XA-DE
037b
eng
087q
978-3-030-76934-5
087q
978-3-030-76936-9
087q
978-3-030-76937-6
100b
Martínez-López, Francisco J. ¬[HerausgeberIn]¬
104b
Gázquez-Abad, Juan Carlos ¬[HerausgeberIn]¬
331
Advances in National Brand and Private Label Marketing
335
Eighth International Conference, 2021
403
1st ed. 2021.
410
Cham
410
Cham
412
Springer International Publishing
412
Imprint: Springer
425
2021
425
2021
425a
2021
433
1 Online-Ressource(XII, 132 p. 21 illus., 12 illus. in color.)
451b
Springer Proceedings in Business and Economics
527
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-030-76934-5
527
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-030-76936-9
527
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-030-76937-6
540a
ISBN 978-3-030-76935-2
700
|KJS
700
|BUS043000
700b
|658.827
750
This proceedings volume highlights the latest research presented at the 8th International Conference on Research on National Brand & Private Label Marketing (NB&PL2021). The topics covered include: retailing, private label portfolio and assortment management, marketing of premium store brands, using national brands to exclude (delist) and include, optimal assortment size, consumer store patronage, etc. Several contributions also focus on private label pricing and promotion, especially on the relative pricing of standard and premium private labels, and with regard to the national brands in the assortment. .
902s
209735759 Markenpolitik
902s
208948252 Handelsmarke
012
1759343145
081
Advances in National Brand and Private Label Marketing
100
Springer E-Book
125a
Elektronischer Volltext - Campuslizenz
655e
$uhttps://doi.org/10.1007/978-3-030-76935-2
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