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MAB

Advances in National Brand and Private Label Marketing: Eighth International Conference, 2021
Kategorie Beschreibung
036aXA-DE
037beng
087q978-3-030-76934-5
087q978-3-030-76936-9
087q978-3-030-76937-6
100bMartínez-López, Francisco J. ¬[HerausgeberIn]¬
104bGázquez-Abad, Juan Carlos ¬[HerausgeberIn]¬
331 Advances in National Brand and Private Label Marketing
335 Eighth International Conference, 2021
403 1st ed. 2021.
410 Cham
410 Cham
412 Springer International Publishing
412 Imprint: Springer
425 2021
425 2021
425a2021
433 1 Online-Ressource(XII, 132 p. 21 illus., 12 illus. in color.)
451bSpringer Proceedings in Business and Economics
527 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-030-76934-5
527 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-030-76936-9
527 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-030-76937-6
540aISBN 978-3-030-76935-2
700 |KJS
700 |BUS043000
700b|658.827
750 This proceedings volume highlights the latest research presented at the 8th International Conference on Research on National Brand & Private Label Marketing (NB&PL2021). The topics covered include: retailing, private label portfolio and assortment management, marketing of premium store brands, using national brands to exclude (delist) and include, optimal assortment size, consumer store patronage, etc. Several contributions also focus on private label pricing and promotion, especially on the relative pricing of standard and premium private labels, and with regard to the national brands in the assortment. .
902s 209735759 Markenpolitik
902s 208948252 Handelsmarke
012 1759343145
081 Advances in National Brand and Private Label Marketing
100 Springer E-Book
125aElektronischer Volltext - Campuslizenz
655e$uhttps://doi.org/10.1007/978-3-030-76935-2
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