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MAB
Chinese Local New Luxury Brands in a Digitally Empowered Era: Cultivation, Transformation and Upgrading
Kategorie
Beschreibung
036a
XB-SG
037b
eng
077a
1757710213 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Lai, Hongbo: Chinese local new luxury brands in a digitally empowered era
087q
978-981-16-2144-4
087q
978-981-16-2146-8
087q
978-981-16-2147-5
100
Lai, Hongbo ¬[VerfasserIn]¬
331
Chinese Local New Luxury Brands in a Digitally Empowered Era
335
Cultivation, Transformation and Upgrading
403
1st ed. 2021.
410
Singapore
410
Singapore
412
Springer Singapore
412
Imprint: Springer
425
2021
425
2021
425a
2021
433
1 Online-Ressource(XVIII, 153 p. 46 illus., 26 illus. in color.)
451b
Springer eBook Collection
527
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-981-16-2144-4
527
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-981-16-2146-8
527
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-981-16-2147-5
527
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Lai, Hongbo: Chinese local new luxury brands in a digitally empowered era
540a
ISBN 978-981-16-2145-1
700
|KJK
700
|BUS035000
700b
|338.7095
750
Chapter 1. Introduction -- Chapter 2. Conceptual framework -- Chapter 3. Connotation and mechanism -- Chapter 4. Cultivation methods of chinese local new luxury brands: a perspective of design driven innovation -- Chapter 5. Communication methods of chinese local new luxury brands: a perspective of digital media communication -- Chapter 6. Case studies -- Chapter 7. Conclusion and prospect -- Appendix -- Bibliography.
753
This book focuses on the development and trends of Chinese local luxury industry in the digital era, which brings a new round of manufacturing transformation and upgrading, as well as development opportunities. It reveals the connotation and mechanism of the new local luxury brands in China step by step by answering the questions of "what, why and how". Through the analysis of 200 + questionnaires by SPSS statistical tools and case study, the book concludes the internal mechanism and theoretical support for China to cultivate new local luxury brands. It presents an overview on the current China's local luxury industry.
012
1759333603
081
Chinese Local New Luxury Brands in a Digitally Empowered Era
100
Springer E-Book
125a
Elektronischer Volltext - Campuslizenz
655e
$uhttps://doi.org/10.1007/978-981-16-2145-1
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