Shortcuts
Top of page (Alt+0)
Page content (Alt+9)
Page menu (Alt+8)
Your browser does not support javascript, some WebOpac functionallity will not be available.
PageMenu
-
Hauptmenü
-
Suchmenü
Einfache Suche
.
Erweiterte Suche
.
Zeitschriften-Suche
.
Suchergebnisse verfeinern
.
Neuerwerbungsliste nach Gruppen
.
Sortierreihenfolge
.
Benutzerdienste
Nutzeranmeldung
.
Mein Konto
.
Erwerbungsvorschlag
.
Fernleihe
.
Vormerkung
.
Verlängerung
.
Weitere Recherchemöglichkeiten
Datenbankinfosystem (DBIS)
.
Karlsruher virtueller Katalog (KVK)
.
Regensburger Systematik (RVK)
.
Elektronische Zeitschriften (EZB)
.
Zeitschriftendatenbank (ZDB)
.
Sitzung beenden
Katalog verlassen
.
Homepage WHZ
.
Hochschulbibliothek
.
© LIBERO v6.4.1sp240211
Page content
Sie befinden sich hier
:
>
Suchergebnisse
Kategorienanzeige
Kategorienanzeige
MAB
Lean Six Sigma in IT Management: enhancing quality and productivity
Kategorie
Beschreibung
036a
XA-DE-BE
037b
eng
077a
373251106 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Dahm, Markus H., 1966 - : Lean Six Sigma in IT management
087q
978-3-503-14184-5
100
Dahm, Markus H.
104a
Mohos, Csaba
331
Lean Six Sigma in IT Management
335
enhancing quality and productivity
410
Berlin
412
Schmidt
425
2013
425a
2013
433
1 Online-Ressource (172 Seiten) : Illustrationen
501
In: ESVcampus.de
527
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Dahm, Markus H., 1966 - : Lean Six Sigma in IT management
540a
ISBN 978-3-503-14185-2
700b
|658.514
700g
1270789287 ST 270
700m
|658.514
750
Today's businesses heavily rely on IT services to run their processes efficiently. This means that IT departments and IT service providers are being forced to embrace modern quality methods in an effort to remain competitive in increasingly complex markets. While promising concepts such as Lean Six Sigma have achieved great success in manufacturing environments, its application to IT services can be a challenging task. In this book, Markus H. Dahm and Csaba Mohos provide detailed insights on how to address these challenges by offering a hands-on approach to:- Core concepts of Lean Management, Six Sigma and Lean Six Sigma- Possibilities for integrating Lean Six Sigma in companies' organizational structures- Key success factors of a Lean Six Sigma implementation- Applying Lean Six Sigma to ITIL and its „Continual Service Improvement“ componentFeaturing case studies, experiences and suggestions from a variety of European companies which use Lean Six Sigma in their IT organizations, this book is a well-founded and valuable companion for practical use!
902s
209142006 Unternehmen
902s
208968547 Informationstechnik
902s
211545635 Prozessmanagement
902s
211033030 Lean Management
902s
209073373 Produktivität
902s
278416225 Six Sigma
012
399361510
081
Dahm, Markus H.: Lean Six Sigma in IT Management
100
E-Book Erich Schmidt
125a
Elektronischer Volltext-Campuslizenz
655e
$uhttp://www.esvcampus.de/101419/978-3-503-14185-2
Schnellsuche
Suche nach