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MAB

¬Das¬ Fernsehen als Sinnproduzent: Soziologische Fallstudien
Kategorie Beschreibung
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077a429497342 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Keppler, Angela, 1954 - : ¬Das¬ Fernsehen als Sinnproduzent
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100 Keppler, Angela ¬[VerfasserIn]¬
331 ¬Das¬ Fernsehen als Sinnproduzent
335 Soziologische Fallstudien
410 Berlin ; München ; Boston
412 De Gruyter Oldenbourg
425 2015
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433 Online-Ressource (XI, 208 Seiten) : Illustrationen
451bDe Gruyter eBook-Paket Sozialwissenschaften
501 Literaturverz. S. [203] - 208
527 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Keppler, Angela, 1954 - : ¬Das¬ Fernsehen als Sinnproduzent
540aISBN 978-3-11-043818-5 EPUB
540aISBN 978-3-11-041376-2 PDF
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750 What is the impact of television and the practices related to it on social reality? With its diverse programs and formats, what does television tell us about the organization of social reality? The case studies in this volume use specific examples to show how television generates heterogeneous meaning. They also illuminate the perspectives television offers audiences about the conditions of life.
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081 Keppler, Angela: Das Fernsehen als Sinnproduzent
100 E-Book De Gruyter
125aElektronischer Volltext - Campuslizenz
655e$uhttp://dx.doi.org/10.1515/9783110413762
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