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Advertising in the Aging Society: Understanding Representations, Practitioners, and Consumers in Japan
Kategorie Beschreibung
036aXA-GB
037beng
077a9832698987 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Prieler, Michael: Advertising in the aging society
087q978-1-349-59291-3
100 Prieler, Michael
104bKohlbacher, Florian
331 Advertising in the Aging Society
335 Understanding Representations, Practitioners, and Consumers in Japan
410 London
412 Palgrave Macmillan
425 2016
425a2016
433 Online-Ressource (XXIII, 155 p, online resource)
451bSpringerLink. Bücher
527 Druckausg.ISBN: 978-1-349-59291-3
527 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Prieler, Michael: Advertising in the aging society
540aISBN 978-1-137-58660-5
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700 |BUS043000
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700c|HF5410-5417.5
700g1271557193 QP 633
750 Population aging is a powerful megatrend affecting many countries around the world. This demographic shift has vast effects on societies, economies and businesses, and thus also for the advertising industry. Advertising in the Aging Societ y presents an insight into advertising practitioners and consumers in Japan
902s 209159251 Werbung
902s 208842918 Alter
907g 208977503 Japan
907s 210061162 Werbesendung
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907s 210061227 Werbewirkungsforschung
012 470391499
081 Prieler, Michael: Advertising in the Aging Society
100 Springer E-Book
125aElektronischer Volltext - Campuslizenz
655e$uhttp://dx.doi.org/10.1057/9781137586605
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