Shortcuts
 
PageMenu- Hauptmenü-
Page content

Kategorienanzeige

MAB

Tourism Marketing for Developing Countries: Battling Stereotypes and Crises in Asia, Africa and the Middle East
Kategorie Beschreibung
036aXA-GB
037beng
077a829391525 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Avraham, Eli: Tourism marketing for developing countries
087q978-1-349-57919-8
100 Avraham, Eli
104bKetter, Eran
331 Tourism Marketing for Developing Countries
335 Battling Stereotypes and Crises in Asia, Africa and the Middle East
410 London
412 Palgrave Macmillan
425 2016
425a2016
433 Online-Ressource (208 p, online resource)
451bSpringerLink. Bücher
527 Druckausg.ISBN: 978-1-349-57919-8
527 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Avraham, Eli: Tourism marketing for developing countries
540aISBN 978-1-137-34215-7
700 |KJS
700 |KJSM
700 |BUS043000
700 |KJC
700 |BUS041000
700b|658.8
700b|658.4092
700c|HF5410-5417.5
700g1271502011 QQ 960
750 Tourism Marketing for Developing Countries examines media strategies used by destinations in Asia, the Middle East and Africa to battle stereotypes, negative images and crises in order to attract tourists
902g 208909974 Entwicklungsländer
902s 369381769 Tourismusmarketing
012 46114574X
081 Avraham, Eli: Tourism Marketing for Developing Countries
100 Springer E-Book
125aElektronischer Volltext - Campuslizenz
655e$uhttp://dx.doi.org/10.1057/9781137342157
Schnellsuche