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- Interne Kommunikation von Unternehmen: psychologische, kommunikationswissenschaftliche und kulturvergleichende Studien Interne Kommunikation von Unternehmen: psychologische, kommunikationswissenschaftliche und kulturvergleichende StudienAP 14450 C928(2)  1 -
Titel: Interne Kommunikation von Unternehmen: psychologische, kommunikationswissenschaftliche und kulturvergleichende Studien
Verfasser:
Jahr: 2009
Lit.abteilungen: Freihand.
Verfügbar in: ZB Scheffelstraße.
- Conflict management and intercultural communication: the art of intercultural harmony Conflict management and intercultural communication: the art of intercultural harmonyCV 7500 D132 2 -
Titel: Conflict management and intercultural communication: the art of intercultural harmony
Verfasser:
Jahr: 2017
Lit.abteilungen: Freihand.
Verfügbar in: ZB Scheffelstraße.
- Germans and French in business life: intercultural differences between the neighbouring countries Pill, Sarah-Jane D. Germans and French in business life: intercultural differences between the neighbouring countriesCV 7500 P641 3 -
Titel: Germans and French in business life: intercultural differences between the neighbouring countries
Verfasser: Pill, Sarah-Jane D.
Jahr: 2006
Lit.abteilungen: Freihand.
Verfügbar in: ZB Scheffelstraße.
- Chinese business etiquette: a guide to protocol, manners and culture in the People's Republic of China Seligman, Scott D. Chinese business etiquette: a guide to protocol, manners and culture in the People's Republic of ChinaCV 7500 S465 4 -
Titel: Chinese business etiquette: a guide to protocol, manners and culture in the People's Republic of China
Verfasser: Seligman, Scott D.
Jahr: 1999
Lit.abteilungen: Freihand.
Verfügbar in: ZB Scheffelstraße.
- Sprache und Kultur in der interkulturellen Marketingkommunikation: mit 1000 aktuellen Literaturhinweisen zur Theorie und Praxis der Marketingkommunikation Sprache und Kultur in der interkulturellen Marketingkommunikation: mit 1000 aktuellen Literaturhinweisen zur Theorie und Praxis der MarketingkommunikationES 110 B942(2) 5 -
Titel: Sprache und Kultur in der interkulturellen Marketingkommunikation: mit 1000 aktuellen Literaturhinweisen zur Theorie und Praxis der Marketingkommunikation
Verfasser:
Jahr: 1999
Lit.abteilungen: Freihand.
Verfügbar in: ZB Scheffelstraße.
- Négociations commerciales et objectifs spécifiques: de la description à l'enseignement des interactions orales professionnelles Mercelot, Gérard Négociations commerciales et objectifs spécifiques: de la description à l'enseignement des interactions orales professionnellesID 2660 M553 6 -
Titel: Négociations commerciales et objectifs spécifiques: de la description à l'enseignement des interactions orales professionnelles
Verfasser: Mercelot, Gérard
Jahr: 2006
Lit.abteilungen: Freihand.
Verfügbar in: ZB Scheffelstraße.
- Entrepreneurship in China: the emergence of the private sector Atherton, Andrew Entrepreneurship in China: the emergence of the private sectorQG 860 A868 7 -
Titel: Entrepreneurship in China: the emergence of the private sector
Verfasser: Atherton, Andrew
Jahr: 2018
Lit.abteilungen: Freihand.
Verfügbar in: ZB Scheffelstraße.
- ReWork: change the way you work forever Fried, Jason ReWork: change the way you work foreverQP 300 F899  8 -
Titel: ReWork: change the way you work forever
Verfasser: Fried, Jason
Jahr: 2010
Lit.abteilungen: Freihand.
Verfügbar in: ZB Scheffelstraße.
- Intercultural management: a case-based approach to achieving complementarity and synergy Intercultural management: a case-based approach to achieving complementarity and synergyQP 305 B258 9 -
Titel: Intercultural management: a case-based approach to achieving complementarity and synergy
Verfasser:
Jahr: 2016
Lit.abteilungen: Freihand.
Verfügbar in: ZB Scheffelstraße.
- Coaching across cultures: new tools for leveraging national, corporate and professional differences Rosinski, Philippe Coaching across cultures: new tools for leveraging national, corporate and professional differencesQP 305 R821 10 -
Titel: Coaching across cultures: new tools for leveraging national, corporate and professional differences
Verfasser: Rosinski, Philippe
Jahr: 2004
Lit.abteilungen: Freihand.
Verfügbar in: ZB Scheffelstraße.




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