1 |
![Accessible Tourism in the Digital Ecosystem Accessible Tourism in the Digital Ecosystem](Cover.cls?type=cover&isbn=9783031387821&size=100) |
Accessible Tourism in the Digital Ecosystem [E-Book]
|
|
2023 |
|
.
|
2 |
![Alpiner Tourismus in disruptiven Zeiten: Schweizer Jahrbuch für Tourismus 2022/2023 Alpiner Tourismus in disruptiven Zeiten: Schweizer Jahrbuch für Tourismus 2022/2023](Cover.cls?type=cover&isbn=9783503212309&size=100) |
Alpiner Tourismus in disruptiven Zeiten: Schweizer Jahrbuch für Tourismus 2022/2023 [E-Book]
|
|
2023 |
|
.
|
3 |
![Applied Data Science in Tourism: Interdisciplinary Approaches, Methodologies, and Applications Applied Data Science in Tourism: Interdisciplinary Approaches, Methodologies, and Applications](Cover.cls?type=cover&isbn=9783030883898&size=100) |
Applied Data Science in Tourism: Interdisciplinary Approaches, Methodologies, and Applications [E-Book]
|
|
2022 |
|
.
|
4 |
![Community Resilience als Strategie zur Entwicklung von touristischen Destinationen Community Resilience als Strategie zur Entwicklung von touristischen Destinationen](Cover.cls?type=cover&isbn=9783658380342&size=100) |
Community Resilience als Strategie zur Entwicklung von touristischen Destinationen [E-Book]
|
Zacher, Daniel
|
2022 |
|
.
|
5 |
![COVID-19, Tourist Destinations and Prospects for Recovery: Volume One: A Global Perspective COVID-19, Tourist Destinations and Prospects for Recovery: Volume One: A Global Perspective](Cover.cls?type=cover&isbn=9783031222573&size=100) |
COVID-19, Tourist Destinations and Prospects for Recovery: Volume One: A Global Perspective [E-Book]
|
|
2023 |
|
.
|
6 |
![COVID-19, Tourist Destinations and Prospects for Recovery: Volume Two: An African Perspective COVID-19, Tourist Destinations and Prospects for Recovery: Volume Two: An African Perspective](Cover.cls?type=cover&isbn=9783031246555&size=100) |
COVID-19, Tourist Destinations and Prospects for Recovery: Volume Two: An African Perspective [E-Book]
|
|
2023 |
|
.
|
7 |
![COVID-19, Tourist Destinations and Prospects for Recovery: Volume Three: A South African and Zimbabwean Perspective COVID-19, Tourist Destinations and Prospects for Recovery: Volume Three: A South African and Zimbabwean Perspective](Cover.cls?type=cover&isbn=9783031283406&size=100) |
COVID-19, Tourist Destinations and Prospects for Recovery: Volume Three: A South African and Zimbabwean Perspective [E-Book]
|
|
2023 |
|
.
|
8 |
![Destination Design: Neue Ansätze und Perspektiven aus der Designforschung für die Entwicklung von Regionen und Destinationen Destination Design: Neue Ansätze und Perspektiven aus der Designforschung für die Entwicklung von Regionen und Destinationen](Cover.cls?type=cover&isbn=9783658398798&size=100) |
Destination Design: Neue Ansätze und Perspektiven aus der Designforschung für die Entwicklung von Regionen und Destinationen [E-Book]
|
|
2023 |
|
.
|
9 |
![Digital Leadership im Tourismus: Digitalisierung und Künstliche Intelligenz als Wettbewerbsfaktoren der Zukunft Digital Leadership im Tourismus: Digitalisierung und Künstliche Intelligenz als Wettbewerbsfaktoren der Zukunft](Cover.cls?type=cover&isbn=9783658375454&size=100) |
Digital Leadership im Tourismus: Digitalisierung und Künstliche Intelligenz als Wettbewerbsfaktoren der Zukunft [E-Book]
|
|
2023 |
|
.
|
10 |
![Digital Transformation of the Hotel Industry: Theories, Practices, and Global Challenges Digital Transformation of the Hotel Industry: Theories, Practices, and Global Challenges](Cover.cls?type=cover&isbn=9783031316821&size=100) |
Digital Transformation of the Hotel Industry: Theories, Practices, and Global Challenges [E-Book]
|
|
2023 |
|
.
|
11 |
![Digitales Tourismusmarketing: Grundlagen, Suchmaschinenmarketing, User-Experience-Design, Social-Media-Marketing und Mobile Marketing Digitales Tourismusmarketing: Grundlagen, Suchmaschinenmarketing, User-Experience-Design, Social-Media-Marketing und Mobile Marketing](Cover.cls?type=cover&isbn=9783658351670&size=100) |
Digitales Tourismusmarketing: Grundlagen, Suchmaschinenmarketing, User-Experience-Design, Social-Media-Marketing und Mobile Marketing [E-Book]
|
Horster, Eric
|
2022 |
|
.
|
12 |
![Digitalisierung im stationären Reisevertrieb: Der Einfluss von In-Store-Technologien auf das Kaufverhalten Digitalisierung im stationären Reisevertrieb: Der Einfluss von In-Store-Technologien auf das Kaufverhalten](Cover.cls?type=cover&isbn=9783658370992&size=100) |
Digitalisierung im stationären Reisevertrieb: Der Einfluss von In-Store-Technologien auf das Kaufverhalten [E-Book]
|
Kühn, Christine
|
2022 |
|
.
|
13 |
![ErfolgReich in der Privathotellerie: Impulse für Profilierung und Profit ErfolgReich in der Privathotellerie: Impulse für Profilierung und Profit](Cover.cls?type=cover&isbn=9783658364403&size=100) |
ErfolgReich in der Privathotellerie: Impulse für Profilierung und Profit [E-Book]
|
Freyberg, Burkhard ¬von¬
|
2017 |
|
.
|
14 |
![Family Businesses in Tourism and Hospitality: Innovative Studies and Approaches Family Businesses in Tourism and Hospitality: Innovative Studies and Approaches](Cover.cls?type=cover&isbn=9783031280535&size=100) |
Family Businesses in Tourism and Hospitality: Innovative Studies and Approaches [E-Book]
|
|
2023 |
|
.
|
15 |
![Gastronomie managen: Umsatzchancen nutzen, Kostenfallen meiden Gastronomie managen: Umsatzchancen nutzen, Kostenfallen meiden](Cover.cls?type=cover&isbn=9783658364380&size=100) |
Gastronomie managen: Umsatzchancen nutzen, Kostenfallen meiden [E-Book]
|
Gruner, Axel
|
2016 |
|
.
|
16 |
![Humanistic Perspectives in Hospitality and Tourism, Volume II: CSR and Person-Centred Care Humanistic Perspectives in Hospitality and Tourism, Volume II: CSR and Person-Centred Care](Cover.cls?type=cover&isbn=9783030955854&size=100) |
Humanistic Perspectives in Hospitality and Tourism, Volume II: CSR and Person-Centred Care [E-Book]
|
|
2022 |
|
.
|
17 |
![Humanistic Perspectives in Hospitality and Tourism, Volume 1: Excellence and Professionalism in Care Humanistic Perspectives in Hospitality and Tourism, Volume 1: Excellence and Professionalism in Care](Cover.cls?type=cover&isbn=9783030956714&size=100) |
Humanistic Perspectives in Hospitality and Tourism, Volume 1: Excellence and Professionalism in Care [E-Book]
|
|
2022 |
|
.
|
18 |
![Information and Communication Technologies in Tourism 2021: Proceedings of the ENTER 2021 eTourism Conference, January 19–22, 2021 Information and Communication Technologies in Tourism 2021: Proceedings of the ENTER 2021 eTourism Conference, January 19–22, 2021](Cover.cls?type=cover&isbn=9783030657857&size=100) |
Information and Communication Technologies in Tourism 2021: Proceedings of the ENTER 2021 eTourism Conference, January 19–22, 2021 [E-Book]
|
|
2021 |
|
.
|
19 |
![Information and Communication Technologies in Tourism 2022: Proceedings of the ENTER 2022 eTourism Conference, January 11-14, 2022 Information and Communication Technologies in Tourism 2022: Proceedings of the ENTER 2022 eTourism Conference, January 11-14, 2022](Cover.cls?type=cover&isbn=9783030947514&size=100) |
Information and Communication Technologies in Tourism 2022: Proceedings of the ENTER 2022 eTourism Conference, January 11-14, 2022 [E-Book]
|
ENTER22_372@Nankai<Veranstaltung> <29., 2022, Online>
|
2022 |
|
.
|
20 |
![Information and Communication Technologies in Tourism 2023: Proceedings of the ENTER 2023 eTourism Conference, January 18-20, 2023 Information and Communication Technologies in Tourism 2023: Proceedings of the ENTER 2023 eTourism Conference, January 18-20, 2023](Cover.cls?type=cover&isbn=9783031257520&size=100) |
Information and Communication Technologies in Tourism 2023: Proceedings of the ENTER 2023 eTourism Conference, January 18-20, 2023 [E-Book]
|
ENTER 2023 eTourism Conference <30., 2023, Johannesburg>
|
2023 |
|
.
|