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Historie:Ursprüngliche Suche: INTERNATIONALES MARKETING
Standort: ZB Reichenbach
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Nr. Cover Titel Verfasser Jahr Beschreibung Exemplarinformation
1 Auf dem Weg zur globalen Hochschule - Internationales Marketing für morgen: Tagungsband zum 5. GATE-Germany Marketing-Kongress Auf dem Weg zur globalen Hochschule - Internationales Marketing für morgen: Tagungsband zum 5. GATE-Germany Marketing-Kongress [E-Book] Borgwardt, Angela 2012 Reihenverknüpfung anzeigen für Katalogsatz 500432148500432148 E-Book URL Exists Catalogue Record .
2 Beyond Hofstede: culture frameworks for global marketing and management Beyond Hofstede: culture frameworks for global marketing and management [E-Book]   2009 E-Book URL Exists Catalogue Record .
3 Brand Building and Marketing in Key Emerging Markets: A Practitioner’s Guide to Successful Brand Growth in China, India, Russia and Brazil Brand Building and Marketing in Key Emerging Markets: A Practitioner’s Guide to Successful Brand Growth in China, India, Russia and Brazil [E-Book] Schaffmeister, Niklas 2015 E-Book URL Exists Catalogue Record .
4 Commerce entre cultures: une approche culturelle du marketing international [Mehrbändige Werke] Usunier, Jean-Claude   MAB-Hierarchie für Katalogsatz anzeigen 500025624500025624 Mehrbändige Werke .
5 Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization: German Consumer Goods Companies in Central and Eastern Europe Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization: German Consumer Goods Companies in Central and Eastern Europe [E-Book] Codita, Roxana 2011 E-Book URL Exists Catalogue Record .
6 E-Business im Export: Eine kompakte Einführung E-Business im Export: Eine kompakte Einführung [E-Book] Eixelsberger, Wolfgang 2016 E-Book URL Exists Catalogue Record .
7 ¬Die¬ Erfolgswirkung globaler Marken: Eine empirische Untersuchung unter Berücksichtigung kaufentscheidungsbezogener und individueller Einflussfaktoren ¬Die¬ Erfolgswirkung globaler Marken: Eine empirische Untersuchung unter Berücksichtigung kaufentscheidungsbezogener und individueller Einflussfaktoren [E-Book]   2008 E-Book URL Exists Catalogue Record .
8 Fashion Brand Internationalization: Opportunities and Challenges Fashion Brand Internationalization: Opportunities and Challenges [E-Book]   2016 E-Book URL Exists Catalogue Record .
9 Gewinnkonzeptionen und Erfolgsdarstellung nach IFRS: Analyse der direkt im Eigenkapital erfassten Erfolgsbestandteile Gewinnkonzeptionen und Erfolgsdarstellung nach IFRS: Analyse der direkt im Eigenkapital erfassten Erfolgsbestandteile [E-Book] Antonakopoulos, Nadine 2008 E-Book URL Exists Catalogue Record .
10 Global Brand Strategy: World-wise Marketing in the Age of Branding Global Brand Strategy: World-wise Marketing in the Age of Branding [E-Book] Steenkamp, Jan-Benedict 2017 E-Book URL Exists Catalogue Record .
11 Global marketing Global marketing [E-Book] Hollensen, Svend 2020 E-Book URL Exists Catalogue Record .
12 Global Marketing Strategy: An Executive Digest Global Marketing Strategy: An Executive Digest [E-Book] Schlegelmilch, Bodo B. 2016 E-Book URL Exists Catalogue Record .
13 Global Marketing Strategy: An Executive Digest Global Marketing Strategy: An Executive Digest [E-Book] Schlegelmilch, Bodo B. 2022 E-Book URL Exists Catalogue Record .
14 Grow Your Global Markets: A Handbook for Successful Market Entry Grow Your Global Markets: A Handbook for Successful Market Entry [E-Book] Hopkins, Raymond A. 2017 E-Book URL Exists Catalogue Record .
15 Guide To Enhancing The International Student Experience For Germany: How to improve services and communication to better match expectations Guide To Enhancing The International Student Experience For Germany: How to improve services and communication to better match expectations [E-Book] Ripmeester, Nannette 2011 E-Book URL Exists Catalogue Record .
16 Interkulturelles Marketing im digitalen Zeitalter: Strategien für den globalen Markterfolg Interkulturelles Marketing im digitalen Zeitalter: Strategien für den globalen Markterfolg [E-Book] Gutting, Doris 2020 E-Book URL Exists Catalogue Record .
17 Interkulturelles Marketing Interkulturelles Marketing [E-Book] Müller, Stefan 2015 E-Book URL Exists Catalogue Record .
18 International Advertising and Communication: Current Insights and Empirical Findings International Advertising and Communication: Current Insights and Empirical Findings [E-Book]   2006 E-Book URL Exists Catalogue Record .
19 International Consumer Behavior in the 21st Century: Impact on Marketing Strategy Development International Consumer Behavior in the 21st Century: Impact on Marketing Strategy Development [E-Book] Samli, A. Coskun 2013 E-Book URL Exists Catalogue Record .
20 International Digital Marketing in China: Regional Characteristics and Global Challenges International Digital Marketing in China: Regional Characteristics and Global Challenges [E-Book] Hu, Lala 2020 E-Book URL Exists Catalogue Record .
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