21 |
![Business Sustainability Model for Malaysian Housing Developers Business Sustainability Model for Malaysian Housing Developers](Cover.cls?type=cover&isbn=9789811052668&size=100) |
Business Sustainability Model for Malaysian Housing Developers [E-Book]
|
Jaafar, Mastura
|
2018 |
|
.
|
22 |
![Challenges in Managing Sustainable Business: Reporting, Taxation, Ethics and Governance Challenges in Managing Sustainable Business: Reporting, Taxation, Ethics and Governance](Cover.cls?type=cover&isbn=9783319932668&size=100) |
Challenges in Managing Sustainable Business: Reporting, Taxation, Ethics and Governance [E-Book]
|
|
2019 |
|
.
|
23 |
![Chancen und Grenzen der Nachhaltigkeitstransformation: ökonomische und soziologische Perspektiven Chancen und Grenzen der Nachhaltigkeitstransformation: ökonomische und soziologische Perspektiven](Cover.cls?type=cover&isbn=9783658224387&size=100) |
Chancen und Grenzen der Nachhaltigkeitstransformation: ökonomische und soziologische Perspektiven [E-Book]
|
|
2019 |
|
.
|
24 |
![Circular Business Models: Developing a Sustainable Future Circular Business Models: Developing a Sustainable Future](Cover.cls?type=cover&isbn=9783319717913&size=100) |
Circular Business Models: Developing a Sustainable Future [E-Book]
|
Larsson, Mats
|
2018 |
|
.
|
25 |
![Circular Entrepreneurship: Creating Responsible Enterprise Circular Entrepreneurship: Creating Responsible Enterprise](Cover.cls?type=cover&isbn=9783030189990&size=100) |
Circular Entrepreneurship: Creating Responsible Enterprise [E-Book]
|
Zucchella, Antonella
|
2019 |
|
.
|
26 |
![Consumer Social Responsibility: Gemeinsame Verantwortung für nachhaltiges Konsumieren und Produzieren Consumer Social Responsibility: Gemeinsame Verantwortung für nachhaltiges Konsumieren und Produzieren](Cover.cls?type=cover&isbn=9783658108663&size=100) |
Consumer Social Responsibility: Gemeinsame Verantwortung für nachhaltiges Konsumieren und Produzieren [E-Book]
|
Schmidt, Imke
|
2016 |
|
.
|
27 |
![Corporate Citizenship im Nachwuchsleistungssport: Perspektiven deutscher Großunternehmen Corporate Citizenship im Nachwuchsleistungssport: Perspektiven deutscher Großunternehmen](Cover.cls?type=cover&isbn=9783531197876&size=100) |
Corporate Citizenship im Nachwuchsleistungssport: Perspektiven deutscher Großunternehmen [E-Book]
|
Braun, Sebastian
|
2013 |
|
.
|
28 |
![Corporate Citizenship und Korruption: Ein systematisches Konzept von Unternehmensverantwortung Corporate Citizenship und Korruption: Ein systematisches Konzept von Unternehmensverantwortung](Cover.cls?type=cover&isbn=9783835055667&size=100) |
Corporate Citizenship und Korruption: Ein systematisches Konzept von Unternehmensverantwortung [E-Book]
|
|
2008 |
|
.
|
29 |
![Corporate Performance: A Ratio-Based Approach to Country and Industry Analyses Corporate Performance: A Ratio-Based Approach to Country and Industry Analyses](Cover.cls?type=cover&isbn=9783319003450&size=100) |
Corporate Performance: A Ratio-Based Approach to Country and Industry Analyses [E-Book]
|
Koralun-Bereźnicka, Julia
|
2013 |
|
.
|
30 |
![Corporate reputation and social activism: strategic interaction, firm behavior, and social welfare Corporate reputation and social activism: strategic interaction, firm behavior, and social welfare](Cover.cls?type=cover&isbn=9780199386185&size=100) |
Corporate reputation and social activism: strategic interaction, firm behavior, and social welfare [E-Book]
|
Abito, Jose Miguel
|
2019 |
|
.
|
31 |
![Corporate Responsibility Management Corporate Responsibility Management](Cover.cls?type=cover&isbn=9783728137807&size=100) |
Corporate Responsibility Management [E-Book]
|
Brand, Fridolin S.
|
2016 |
|
.
|
32 |
![Corporate Responsibility: Treiber, Akteure, Werkzeuge Corporate Responsibility: Treiber, Akteure, Werkzeuge](Cover.cls?type=cover&isbn=9783039093151&size=100) |
Corporate Responsibility: Treiber, Akteure, Werkzeuge [Buch]
|
Düringer, Michael
|
2022 |
|
Regalstandort: QP 150 D853.
Lit.abteilungen: Freihand.
Verfügbar in: ZB Scheffelstraße.
Anzahl Exemplare: 1.
|
33 |
![Corporate social opportunity! 7 steps to make corporate social responsibility work for your business Corporate social opportunity! 7 steps to make corporate social responsibility work for your business](Cover.cls?type=cover&isbn=9781874719847&size=100) |
Corporate social opportunity! 7 steps to make corporate social responsibility work for your business [Buch]
|
Grayson, David
|
2004 |
|
Regalstandort: QP 300 G784.
Lit.abteilungen: Freihand.
Verfügbar in: ZB Scheffelstraße.
Anzahl Exemplare: 1.
|
34 |
![Corporate Social Responsibility and Governance: Theory and Practice Corporate Social Responsibility and Governance: Theory and Practice](Cover.cls?type=cover&isbn=9783319109091&size=100) |
Corporate Social Responsibility and Governance: Theory and Practice [E-Book]
|
Idowu, Samuel O.
|
2015 |
|
.
|
35 |
![Corporate social responsibility and stakeholder dynamics Corporate social responsibility and stakeholder dynamics](Cover.cls?type=cover&isbn=9783834919953&size=100) |
Corporate social responsibility and stakeholder dynamics [Buch]
|
|
2010 |
500148978
|
Regalstandort: QP 150 S398.
Lit.abteilungen: Freihand.
Verfügbar in: ZB Scheffelstraße.
Anzahl Exemplare: 1.
|
36 |
![Corporate Social Responsibility as an International Strategy Corporate Social Responsibility as an International Strategy](Cover.cls?type=cover&isbn=9783790820249&size=100) |
Corporate Social Responsibility as an International Strategy [E-Book]
|
|
2008 |
|
.
|
37 |
![Corporate Social Responsibility aus Konsumentensicht: Entstehung der CSR-Beurteilung und ausgewählte Erfolgswirkungen Corporate Social Responsibility aus Konsumentensicht: Entstehung der CSR-Beurteilung und ausgewählte Erfolgswirkungen](Cover.cls?type=cover&isbn=9783834935342&size=100) |
Corporate Social Responsibility aus Konsumentensicht: Entstehung der CSR-Beurteilung und ausgewählte Erfolgswirkungen [E-Book]
|
Rommelspacher, Marion
|
2012 |
|
.
|
38 |
![Corporate Social Responsibility aus Konsumentensicht: Entstehung der CSR-Beurteilung und ausgewählte Erfolgswirkungen Corporate Social Responsibility aus Konsumentensicht: Entstehung der CSR-Beurteilung und ausgewählte Erfolgswirkungen](Cover.cls?type=cover&isbn=9783834935335&size=100) |
Corporate Social Responsibility aus Konsumentensicht: Entstehung der CSR-Beurteilung und ausgewählte Erfolgswirkungen [Buch]
|
Rommelspacher, Marion
|
2012 |
|
Regalstandort: QW 300 R766.
Lit.abteilungen: Freihand.
Verfügbar in: Hauptbibliothek, ZB Scheffelstraße.
Anzahl Exemplare: 2.
|
39 |
![Corporate Social Responsibility im internationalen Kontext: Wettbewerbsvorteile durch nachhaltige Wertschöpfung Corporate Social Responsibility im internationalen Kontext: Wettbewerbsvorteile durch nachhaltige Wertschöpfung](Cover.cls?type=cover&isbn=9783658308995&size=100) |
Corporate Social Responsibility im internationalen Kontext: Wettbewerbsvorteile durch nachhaltige Wertschöpfung [E-Book]
|
Helmold, Marc
|
2020 |
|
.
|
40 |
![Corporate Social Responsibility in Europe: United in Sustainable Diversity Corporate Social Responsibility in Europe: United in Sustainable Diversity](Cover.cls?type=cover&isbn=9783319135663&size=100) |
Corporate Social Responsibility in Europe: United in Sustainable Diversity [E-Book]
|
Idowu, Samuel O.
|
2015 |
|
.
|