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Tiwari, Rajnish
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2014 |
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Gerlach, Jin
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2014 |
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Fazel, Ludwig
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2014 |
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Mahr, Ferdinand
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2010 |
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Lorenz, Marcus
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2014 |
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![Ambidextrie, Führung und Kommunikation: Interne Kommunikation im Innovationsmanagement ambidextrer Technologieunternehmen Ambidextrie, Führung und Kommunikation: Interne Kommunikation im Innovationsmanagement ambidextrer Technologieunternehmen](Cover.cls?type=cover&isbn=9783658145880&size=100) |
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Duwe, Julia
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2016 |
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![An Integrative Approach to Innovation Management: Patterns of Companies’ Innovation Orientation and Customer Responses to Product Program Innovativeness An Integrative Approach to Innovation Management: Patterns of Companies’ Innovation Orientation and Customer Responses to Product Program Innovativeness](Cover.cls?type=cover&isbn=9783834970428&size=100) |
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Zacharias, Nicolas
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2011 |
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![Analytics, Innovation, and Excellence-Driven Enterprise Sustainability Analytics, Innovation, and Excellence-Driven Enterprise Sustainability](Cover.cls?type=cover&isbn=9781137378798&size=100) |
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2017 |
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Niebisch, Thomas
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2013 |
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2006 |
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2006 |
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2016 |
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![Applied Technology and Innovation Management: Insights and Experiences from an Industry-Leading Innovation Centre Applied Technology and Innovation Management: Insights and Experiences from an Industry-Leading Innovation Centre](Cover.cls?type=cover&isbn=9783540888277&size=100) |
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Arnold, Heinrich M.
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2010 |
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![Arbeit in der digitalisierten Welt: Praxisbeispiele und Gestaltungslösungen aus dem BMBF-Förderschwerpunkt Arbeit in der digitalisierten Welt: Praxisbeispiele und Gestaltungslösungen aus dem BMBF-Förderschwerpunkt](Cover.cls?type=cover&isbn=9783662622148&size=100) |
Arbeit in der digitalisierten Welt: Praxisbeispiele und Gestaltungslösungen aus dem BMBF-Förderschwerpunkt [Buch]
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2021 |
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Regalstandort: QV 597 B344.
Lit.abteilungen: Freihand.
Verfügbar in: Hauptbibliothek, ZB Scheffelstraße.
Anzahl Exemplare: 2.
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![Arbeitswelt und KI 2030: Herausforderungen und Strategien für die Arbeit von morgen Arbeitswelt und KI 2030: Herausforderungen und Strategien für die Arbeit von morgen](Cover.cls?type=cover&isbn=9783658357788&size=100) |
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2021 |
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Regalstandort: QV 597 K67.
Lit.abteilungen: Freihand.
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Anzahl Exemplare: 2.
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![¬The¬ Art of Agile Product Ownership: A Guide for Product Managers, Business Analysts, and Entrepreneurs ¬The¬ Art of Agile Product Ownership: A Guide for Product Managers, Business Analysts, and Entrepreneurs](Cover.cls?type=cover&isbn=9781484251683&size=100) |
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Kelly, Allan
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2019 |
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![Artificial Intelligence and Machine Learning in the Travel Industry: Simplifying Complex Decision Making Artificial Intelligence and Machine Learning in the Travel Industry: Simplifying Complex Decision Making](Cover.cls?type=cover&isbn=9783031254567&size=100) |
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2023 |
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![Artificial Intelligence for Business: Innovation, Tools and Practices Artificial Intelligence for Business: Innovation, Tools and Practices](Cover.cls?type=cover&isbn=9783030882419&size=100) |
Artificial Intelligence for Business: Innovation, Tools and Practices [E-Book]
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2022 |
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![Artificial Intelligence in Value Creation: Improving Competitive Advantage Artificial Intelligence in Value Creation: Improving Competitive Advantage](Cover.cls?type=cover&isbn=9783319915968&size=100) |
Artificial Intelligence in Value Creation: Improving Competitive Advantage [E-Book]
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Wodecki, Andrzej
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2019 |
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![Arts, Research, Innovation and Society Arts, Research, Innovation and Society](Cover.cls?type=cover&isbn=9783319099095&size=100) |
Arts, Research, Innovation and Society [E-Book]
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Bast, Gerald
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2015 |
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