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Nr. Cover Titel Verfasser Jahr Beschreibung Exemplarinformation
21 Absatzsysteme für Mass Customization: Am Beispiel individualisierter Lebensmittelprodukte Absatzsysteme für Mass Customization: Am Beispiel individualisierter Lebensmittelprodukte [E-Book] Jäger, Stephan 2004 E-Book URL Exists Catalogue Record .
22 Abschied vom Branding: Wie man Kunden wirklich ans Kaufen führt – Mit Marketing, das sich an Kaufprozessen orientiert Abschied vom Branding: Wie man Kunden wirklich ans Kaufen führt – Mit Marketing, das sich an Kaufprozessen orientiert [E-Book] Rutschmann, Marc 2011 E-Book URL Exists Catalogue Record .
23 Abschied vom Branding: Wie man Kunden wirklich ans Kaufen führt – mit Marketing, das sich an Kaufprozessen orientiert Abschied vom Branding: Wie man Kunden wirklich ans Kaufen führt – mit Marketing, das sich an Kaufprozessen orientiert [E-Book] Rutschmann, Marc 2013 E-Book URL Exists Catalogue Record .
24 Abwechslungsbedürfnis und Werbewirkung: Theoretische Überlegungen und experimentelle Prüfung Abwechslungsbedürfnis und Werbewirkung: Theoretische Überlegungen und experimentelle Prüfung [E-Book]   2006 E-Book URL Exists Catalogue Record .
25 Acceptance of Remote Services: Perception, Adoption, and Continued Usage in Organizational Settings Acceptance of Remote Services: Perception, Adoption, and Continued Usage in Organizational Settings [E-Book] Wünderlich, Nancy V. 2010 E-Book URL Exists Catalogue Record .
26 Account Management Strategies in B2B Sales: Generating Customer Value and Building Sustainable Business Relationships - Methodology, Processes, Tools Account Management Strategies in B2B Sales: Generating Customer Value and Building Sustainable Business Relationships - Methodology, Processes, Tools [E-Book] Neeb, Hans-Peter 2023 E-Book URL Exists Catalogue Record .
27 Account-Management-Strategien im B2B-Vertrieb: Kundenwert generieren und nachhaltige Geschäftsbeziehungen aufbauen – Methodik, Prozesse, Tools Account-Management-Strategien im B2B-Vertrieb: Kundenwert generieren und nachhaltige Geschäftsbeziehungen aufbauen – Methodik, Prozesse, Tools [E-Book] Neeb, Hans-Peter 2022 E-Book URL Exists Catalogue Record .
28 Achieving Brand Loyalty in China through After-Sales Services: With a Particular Focus on the Influences of Cultural Determinants Achieving Brand Loyalty in China through After-Sales Services: With a Particular Focus on the Influences of Cultural Determinants [E-Book] Fraß, Alexander 2016 E-Book URL Exists Catalogue Record .
29 Achieving Business Competitiveness in a Digital Environment: Opportunities in E-commerce and Online Marketing Achieving Business Competitiveness in a Digital Environment: Opportunities in E-commerce and Online Marketing [E-Book]   2022 E-Book URL Exists Catalogue Record .
30 Active Price Management: Be a Price Maker, Not a Price Taker! Active Price Management: Be a Price Maker, Not a Price Taker! [E-Book] Reinecke, Sven 2023 E-Book URL Exists Catalogue Record .
31 Add-on-Preissysteme: Determinanten und Konsequenzen der Konsumentenwahrnehmung Add-on-Preissysteme: Determinanten und Konsequenzen der Konsumentenwahrnehmung [E-Book] Pütz, Christopher 2022 E-Book URL Exists Catalogue Record .
32 Adoption of Innovation: Balancing Internal and External Stakeholders in the Marketing of Innovation Adoption of Innovation: Balancing Internal and External Stakeholders in the Marketing of Innovation [E-Book] Brem, Alexander 2015 E-Book URL Exists Catalogue Record .
33 Advances in Advertising Research IX: Power to Consumers Advances in Advertising Research IX: Power to Consumers [E-Book]   2018 E-Book URL Exists Catalogue Record .
34 Advances in Advertising Research VIII: Challenges in an Age of Dis-Engagement Advances in Advertising Research VIII: Challenges in an Age of Dis-Engagement [E-Book]   2017 E-Book URL Exists Catalogue Record .
35 Advances in Advertising Research (Vol. 1) Cutting Edge International Research Advances in Advertising Research (Vol. 1) Cutting Edge International Research [E-Book] Terlutter, Ralf 2010 E-Book URL Exists Catalogue Record .
36 Advances in Advertising Research (Vol. 2) Breaking New Ground in Theory and Practice Advances in Advertising Research (Vol. 2) Breaking New Ground in Theory and Practice [E-Book] Okazaki, Shintaro 2011 E-Book URL Exists Catalogue Record .
37 Advances in Advertising Research (Vol. III) Current Insights and Future Trends Advances in Advertising Research (Vol. III) Current Insights and Future Trends [E-Book] Eisend, Martin 2012 E-Book URL Exists Catalogue Record .
38 Advances in Advertising Research (Vol. IV) The Changing Roles of Advertising Advances in Advertising Research (Vol. IV) The Changing Roles of Advertising [E-Book]   2013 E-Book URL Exists Catalogue Record .
39 Advances in Advertising Research (Vol. V) Extending the Boundaries of Advertising Advances in Advertising Research (Vol. V) Extending the Boundaries of Advertising [E-Book]   2015 E-Book URL Exists Catalogue Record .
40 Advances in Advertising Research (Vol. VI) The Digital, the Classic, the Subtle, and the Alternative Advances in Advertising Research (Vol. VI) The Digital, the Classic, the Subtle, and the Alternative [E-Book]   2016 E-Book URL Exists Catalogue Record .

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