Shortcuts
Bitte warten Sie, bis die Seite geladen ist.
 
PageMenu- Hauptmenü-
Page content

Katalogdatenanzeige

¬The¬ MultiGradeMultiLevel-Methodology and its global significance: ladders for learning, scientific horizons, teacher education

¬The¬ MultiGradeMultiLevel-Methodology and its global significance: ladders for learning, scientific horizons, teacher education
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
ISBN 978-3-934575-87-5
Name Müller, Thomas ¬[VerfasserIn]¬
Lichtinger, Ulrike ¬[VerfasserIn]¬
ANZEIGE DER KETTE Lichtinger, Ulrike ¬[VerfasserIn]¬
Name Girg, Ralf ¬[VerfasserIn]¬
T I T E L ¬The¬ MultiGradeMultiLevel-Methodology and its global significance
Zusatz zum Titel ladders for learning, scientific horizons, teacher education
Verlagsort Immenhausen near Kassel
Verlag Prolog Verlag
Erscheinungsjahr [2015]
2015
Umfang 1 Online-Ressource (192 Seiten) : Illustrationen
Reihe Book series: Theory and Practice of School Pedagogy ; vol. 34
Book series: Theory and Practice of School Pedagogy
Band vol. 34
Titelhinweis Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-934575-87-5
ISBN ISBN 978-3-8474-1443-8 PDF
Klassifikation JN
EDU
9574
JNL
EDU010000
Kurzbeschreibung The MultiGradeMultiLevel-Methodology (MGML) offers students and teachers a reliable learning framework for both individualized and community-oriented education. With “ladders of learning” guiding children through their tasks, MGML allows mixed-age groups to work together in one classroom (multigrade) at various achievement levels (multi-level) according to a defined curriculum. MGML allows teachers to spend less time teaching and more time supporting their students individually and working with them personally. In this publication the authors introduce MGML’s origin and international variations localizing them within scientific horizons. As a core result MGML’s significance stretches far beyond individual processes or single classrooms no matter if the school is in Germany or in Kenya, if the students are at primary or at university level. MGML has shown its potential to impact not only schools and students, but the global community.
SWB-Titel-Idn 1668504820
Signatur E-Book UTB-scholars EBS
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttps://elibrary.utb.de/doi/book/10.3224/9783847414438
Internetseite / Link Verlag
Kataloginformation500431461 Datensatzanfang . Kataloginformation500431461 Seitenanfang .
Vollanzeige Katalogdaten 

Auf diesem Bildschirm erhalten Sie Katalog- und Exemplarinformationen zum ausgewählten Titel.

Im Bereich Kataloginformation werden die bibliographischen Details angezeigt. Per Klick auf Hyperlink-Begriffe wie Schlagwörter, Autoren, Reihen, Körperschaften und Klassifikationen können Sie sich weitere Titel des gewählten Begriffes anzeigen lassen.

Der Bereich Exemplarinformationen enthält zum einen Angaben über den Standort und die Verfügbarkeit der Exemplare. Zum anderen haben Sie die Möglichkeit, ausgeliehene Exemplare vorzumerken oder Exemplare aus dem Magazin zu bestellen.
Schnellsuche