Vorliegende Sprache |
eng |
Hinweise auf parallele Ausgaben |
496267833 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Value learning trajectories |
ISBN |
978-3-8309-3658-9 |
Name |
Kuusisto, Arniika ¬[HerausgeberIn]¬ |
Gearon, Liam ¬[HerausgeberIn]¬ |
ANZEIGE DER KETTE |
Gearon, Liam ¬[HerausgeberIn]¬ |
T I T E L |
Value learning trajectories |
Zusatz zum Titel |
theory, method, context |
Verlagsort |
Münster |
Verlag |
Waxmann |
Erscheinungsjahr |
2017 |
2017 |
Umfang |
1 Online-Ressource (259 Seiten) |
Reihe |
Research on Religious and Spiritual Education ; 10 |
Research on religious and spiritual education |
Band |
Volume 10 |
Titelhinweis |
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Value learning trajectories |
ISBN |
ISBN 978-3-8309-8658-4 |
Klassifikation |
1574 |
9574 |
207.5 |
370 |
BU 1430 |
Kurzbeschreibung |
Value Learning Trajectories: Theory, Method, Context provides a theoretical, methodological and contextual framing of value learning alongside individual life trajectories in a diverse range of international educational settings. It brings together philosophical approaches on value learning with empirical research findings from Australia, Austria, Ethiopia, Estonia, Finland, Germany, Iran, the Netherlands and the United Kingdom. A critical interdisciplinary bridge between value learning and life trajectory research, the volume gathers together contributions from leading and emergent researchers to facilitate evidence-informed insights and future collaborations in the field. |
1. Schlagwortkette |
Werterziehung |
Pluralistische Gesellschaft |
Interreligiöses Lernen |
Religiöse Erziehung |
Lernumwelt |
Bildungsgang |
1. Schlagwortkette ANZEIGE DER KETTE |
Werterziehung -- Pluralistische Gesellschaft -- Interreligiöses Lernen -- Religiöse Erziehung -- Lernumwelt -- Bildungsgang |
2. Schlagwortkette |
Werterziehung |
Religionspädagogik |
SWB-Titel-Idn |
504036955 |
Signatur |
E-Book UTB-scholars EBS |
Bemerkungen |
Elektronischer Volltext - Campuslizenz |
Elektronische Adresse |
$uhttps://elibrary.utb.de/doi/book/10.31244/9783830986584 |
Internetseite / Link |
Verlag |