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Advertising and design: interdisciplinary perspectives on a cultural field
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Katalogdatensatz500424010
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LibraryThing
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Kataloginformation
Katalogdatensatz500424010
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Kataloginformation
Feldname
Details
Vorliegende Sprache
eng
Hinweise auf parallele Ausgaben
403569435 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Advertising and design
ISBN
978-3-8376-2348-2
Name
Flath, Beate ¬[HerausgeberIn]¬
Klein, Eva ¬[HerausgeberIn]¬
ANZEIGE DER KETTE
Klein, Eva ¬[HerausgeberIn]¬
T I T E L
Advertising and design
Zusatz zum Titel
interdisciplinary perspectives on a cultural field
Verlagsort
Bielefeld
Verlag
transcript
Erscheinungsjahr
[2014]
2014
Umfang
1 Online-Ressource (231 Seiten) : Illustrationen
Reihe
Cultural and Media Studies
Notiz / Fußnoten
Literaturangaben
Titelhinweis
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Advertising and design
ISBN
ISBN 978-3-8394-2348-6
Klassifikation
AK;JFD;JFC
DES
9585
AK
JFD
JFCA
DES008000
659.1042
AP 15040
Kurzbeschreibung
The cultural field of advertising is a much-debated topic with perspectives focusing on a range of concepts from harassment and the anxiety of influence to notions of desire and affirmation. The aim of this publication is not only to take into account the diversity of topics related to advertising, but more importantly, to develop a dialogue between these divergent viewpoints.With contributions by Barbara Aulinger, Bernadette Collenberg-Plotnikov, Beate Flath, Werner Jauk, Bernhard Kettemann, Eva Klein, Jörg Matthes, Manfred Prisching, Johanna Rolshoven, Nicolas Ruth, Holger Schramm, Charles Spence, Margit Stadlober and Friedrich Weltzien.
1. Schlagwortkette
Werbung
Design
Kultursemiotik
1. Schlagwortkette ANZEIGE DER KETTE
Werbung -- Design -- Kultursemiotik
2. Schlagwortkette
Theorie
2. Schlagwortkette ANZEIGE DER KETTE
Theorie
3. Schlagwortkette
Gebrauchsgrafik
ANZEIGE DER KETTE
Gebrauchsgrafik
SWB-Titel-Idn
504108662
Signatur
E-Book UTB-scholars EBS
Bemerkungen
Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse
$uhttps://elibrary.utb.de/doi/book/10.5555/9783839423486
Internetseite / Link
Verlag
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