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New mediums, better messages? How innovations in translation, engagement, and advocacy are changing international development

New mediums, better messages? How innovations in translation, engagement, and advocacy are changing international development
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 179468185X Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡New mediums, better messages?
ISBN 978-0-19-885875-1
978-0-19-885876-8
Name Lewis, David ¬[HerausgeberIn]¬
Rodgers, Dennis ¬[HerausgeberIn]¬
ANZEIGE DER KETTE Rodgers, Dennis ¬[HerausgeberIn]¬
Name Woolcock, Michael ¬[HerausgeberIn]¬
T I T E L New mediums, better messages?
Zusatz zum Titel How innovations in translation, engagement, and advocacy are changing international development
Verlagsort Oxford
Verlag Oxford University Press
Erscheinungsjahr 2022
2022
Umfang 1 Online-Ressource (viii, 266 Seiten) : Illustrationen
Reihe Oxford Scholarship Online. Economics and Finance
Titelhinweis Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡New mediums, better messages?
ISBN ISBN 978-0-19-189088-8 (ebook)
Klassifikation 338.9
Kurzbeschreibung The notion of development influences and is influenced by all aspects of human life. Social science is but one representational option among many for conveying the myriad ways in which development is conceived, encountered, experienced, justified, courted, and/or resisted by different groups at particular times and places. This wide-ranging collection from a diverse group of academic and non-academic authors engages with the broad field of development through twelve chapters that deal with music, theatre, fiction, photography, festivals, computer games, the arts, blogging, and other media. It explores three broad areas of alternative forms of knowledge about development, organized around the three themes of 'translation', 'advocacy', and 'engagement'. The first of these is concerned with how popular representations of development can successfully compete with and complement formal social scientific representations; the second relates to the politics of popular representations of development, and the way that popular productions shape debates; and the third asks whether popular representations of development can generate alternative critiques that allow for the articulation of views that would be unacceptable to more orthodox means.
1. Schlagwortkette Massenkommunikation
Wirkung
Entwicklungspolitik
Wirtschaftsentwicklung
Sozialer Wandel
ANZEIGE DER KETTE Massenkommunikation -- Wirkung -- Entwicklungspolitik -- Wirtschaftsentwicklung -- Sozialer Wandel
SWB-Titel-Idn 1820358666
Signatur E-Book Oxford EBS
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttps://doi.org/10.1093/oso/9780198858751.001.0001
Internetseite / Link Resolving-System
Siehe auch Inhaltsverzeichnis
Kataloginformation500416957 Datensatzanfang . Kataloginformation500416957 Seitenanfang .
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