Shortcuts
Bitte warten Sie, bis die Seite geladen ist.
 
PageMenu- Hauptmenü-
Page content

Katalogdatenanzeige

¬The¬ age of agility: building learning agile leaders and organizations

¬The¬ age of agility: building learning agile leaders and organizations
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
ISBN 978-0-19-008535-3
Name Harvey, Veronica Schmidt ¬[HerausgeberIn]¬
De Meuse, Kenneth P. ¬[HerausgeberIn]¬
ANZEIGE DER KETTE De Meuse, Kenneth P. ¬[HerausgeberIn]¬
T I T E L ¬The¬ age of agility
Zusatz zum Titel building learning agile leaders and organizations
Verlagsort New York, NY
Verlag Oxford University Press
Erscheinungsjahr [2021]
2021
Umfang 1 Online-Ressource (xxxi, 575 Seiten) : Illustrationen
Reihe SIOP professional practice series
Titelhinweis Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-0-19-008535-3
ISBN ISBN 978-0-19-755495-1
Klassifikation 658.4092
658.4/092
HD57.7
QP 340
QV 584
Kurzbeschreibung This volume brings together more than 50 authors with backgrounds in both academic research and talent management practice to address crucial questions such as: What specifically is learning agility? How many facets or dimensions does it have? How do we measure it? And how can it be developed in leaders and organizations?
2. Kurzbeschreibung "The Age of Agility: Building Learning Agile Leaders and Organizations focuses on learning agility, one of the most important trends in the business world during the past decade. Some surveys have found it was the most frequently used criterion to measure leadership potential. Despite this popularity there are fundamental questions that need to be answered such as (a) What specifically is learning agility? (b) How many facets or dimensions does it have? (c) How do we measure it? and (d) Can it be developed? It appears that much of what is known about the construct of learning agility has been gleaned from its application by practitioners. While this knowledge is an extremely useful place to begin, there is an urgent need to undergird this understanding with science. The purpose of this edited book is to systematically examine the construct through a more scholarly lens. Over 50 authors - both academic researchers and talent management practitioners - have contributed to the contents. The goal is to enhance knowledge of learning agility, distilling and synthesizing scientific evidence with best practices"--
SWB-Titel-Idn 1769704345
Signatur E-Book Oxford EBS
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttp://dx.doi.org/10.1093/oso/9780190085353.001.0001
Internetseite / Link Volltext
Kataloginformation500415520 Datensatzanfang . Kataloginformation500415520 Seitenanfang .
Vollanzeige Katalogdaten 

Auf diesem Bildschirm erhalten Sie Katalog- und Exemplarinformationen zum ausgewählten Titel.

Im Bereich Kataloginformation werden die bibliographischen Details angezeigt. Per Klick auf Hyperlink-Begriffe wie Schlagwörter, Autoren, Reihen, Körperschaften und Klassifikationen können Sie sich weitere Titel des gewählten Begriffes anzeigen lassen.

Der Bereich Exemplarinformationen enthält zum einen Angaben über den Standort und die Verfügbarkeit der Exemplare. Zum anderen haben Sie die Möglichkeit, ausgeliehene Exemplare vorzumerken oder Exemplare aus dem Magazin zu bestellen.
Schnellsuche