Vorliegende Sprache |
eng |
Hinweise auf parallele Ausgaben |
1687584478 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Kayama, Misa: Disability, stigmatization, and children's developing selves |
ISBN |
978-0-19-084486-8 |
Name |
Kayama, Misa ¬[VerfasserIn]¬ |
Haight, Wendy L. ¬[VerfasserIn]¬ |
ANZEIGE DER KETTE |
Haight, Wendy L. ¬[VerfasserIn]¬ |
Name |
Ku, May-Lee ¬[VerfasserIn]¬ |
Lee, Hee Yun ¬[VerfasserIn]¬ |
T I T E L |
Disability, stigma, and children's developing selves |
Zusatz zum Titel |
insights from educators in Japan, South Korea, Taiwan, and the U.S. |
Verlagsort |
New York, NY |
Verlag |
Oxford University Press |
Erscheinungsjahr |
[2020] |
2020 |
Umfang |
1 Online-Ressource |
Reihe |
Child development in cultural context |
Titelhinweis |
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Kayama, Misa: Disability, stigmatization, and children's developing selves |
ISBN |
ISBN 978-0-19-084489-9 |
Klassifikation |
371.9 |
Kurzbeschreibung |
Guided by developmental cultural psychology, this volume focuses on understandings and responses to disability and stigmatisation from the perspectives of educators practising in Japan, South Korea, Taiwan, and the United States. Synthesising research that spanned over a decade, this volume seeks to understand disabilities in different developmental and cultural contexts. |
1. Schlagwortkette |
Ostasien |
USA |
Kind |
Behinderung |
Ausbildung |
Stigmatisierung |
Kulturvergleich |
ANZEIGE DER KETTE |
Ostasien -- USA -- Kind -- Behinderung -- Ausbildung -- Stigmatisierung -- Kulturvergleich |
SWB-Titel-Idn |
1688485740 |
Signatur |
E-Book Oxford EBS |
Bemerkungen |
Elektronischer Volltext - Campuslizenz |
Elektronische Adresse |
$uhttps://dx.doi.org/10.1093/oso/9780190844868.001.0001 |
Internetseite / Link |
Volltext |