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Katalogdatenanzeige

Advances in Design and Digital Communication IV: Proceedings of the 7th International Conference on Design and Digital Communication, Digicom 2023, November 9–11, 2023, Barcelos, Portugal

Advances in Design and Digital Communication IV: Proceedings of the 7th International Conference on Design and Digital Communication, Digicom 2023, November 9–11, 2023, Barcelos, Portugal
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
ISBN 978-3-031-47280-0
978-3-031-47282-4
978-3-031-47283-1
Name Martins, Nuno ¬[HerausgeberIn]¬
Brandão, Daniel ¬[HerausgeberIn]¬
Name ANZEIGE DER KETTE Brandão, Daniel ¬[HerausgeberIn]¬
T I T E L Advances in Design and Digital Communication IV
Zusatz zum Titel Proceedings of the 7th International Conference on Design and Digital Communication, Digicom 2023, November 9–11, 2023, Barcelos, Portugal
Auflage 1st ed. 2024.
Verlagsort Cham
Cham
Verlag Springer Nature Switzerland
Imprint: Springer
Erscheinungsjahr 2024
2024
2024
Umfang 1 Online-Ressource(XVIII, 979 p. 385 illus., 308 illus. in color.)
Reihe Springer Series in Design and Innovation ; 35
Titelhinweis Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-031-47280-0
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-031-47282-4
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-031-47283-1
ISBN ISBN 978-3-031-47281-7
Klassifikation AK
ARC004000
745.2
Kurzbeschreibung This book reports on research findings and practical lessons featuring advances in the areas of digital and interaction design, graphic design and branding, design education, society and communication in design practice, and related ones. Gathering the proceedings of the 7th International Conference on Digital Design and Communication, Digicom 2023, held on November 9-11, 2023, as a hybrid event, in/from Barcelos, Portugal, this book continues the tradition of the previous ones reporting on new design strategies to foster digital communication within and between the society, institutions and brands. By highlighting innovative ideas and reporting on multidisciplinary projects, it offers a source of inspiration for designers of all kinds, including graphic and web designers, UI, UX and social media designers, and to researchers, advertisers, artists, and brand and corporate communication managers alike.
SWB-Titel-Idn 1871970555
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttps://doi.org/10.1007/978-3-031-47281-7
Internetseite / Link Resolving-System
Kataloginformation500402537 Datensatzanfang . Kataloginformation500402537 Seitenanfang .
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