Vorliegende Sprache |
eng |
Hinweise auf parallele Ausgaben |
1871890624 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Chances and Challenges of Digital Management |
ISBN |
978-3-031-45600-8 |
978-3-031-45602-2 |
978-3-031-45603-9 |
Name |
Geibel, Richard ¬[HerausgeberIn]¬ |
Machavariani, Shalva ¬[HerausgeberIn]¬ |
Name ANZEIGE DER KETTE |
Machavariani, Shalva ¬[HerausgeberIn]¬ |
Körperschaft |
International Scientific-Practical Conference <2022, Online> ¬[VerfasserIn]¬ |
T I T E L |
Chances and Challenges of Digital Management |
Zusatz zum Titel |
Proceedings of the International Scientific-Practical Conference (ISPC 2022) |
Verlagsort |
Cham |
Cham |
Verlag |
Springer Nature Switzerland |
Imprint: Springer |
Erscheinungsjahr |
2023 |
2023 |
2023 |
Umfang |
1 Online-Ressource (XII, 250 p. 67 illus., 54 illus. in color.) |
Reihe |
Springer Proceedings in Business and Economics |
Notiz / Fußnoten |
"The book is compiled from 22 scientific papers of the "International Scientific Practical Conference (ISPC 2022)" held on November 4, 2022, of which 8 articles are from the session "Digitalization in Business", 7 articles from the session "Digitalization in Society", and 7 articles from the session "Digitalization in Education"." - Seite v |
Titelhinweis |
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-031-45600-8 |
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-031-45602-2 |
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-031-45603-9 |
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Chances and Challenges of Digital Management |
ISBN |
ISBN 978-3-031-45601-5 |
Klassifikation |
KJQ |
UF |
BUS083000 |
658.05 |
Kurzbeschreibung |
This book presents selected contributions to the International Scientific-Practical Conference 2022 (ISCP 2022) organized by East European University (Georgia) and E-Commerce Institute (Germany). It discusses the possibilities of digital management under current conditions, highlights recent technological advances, and addresses further marketing perspectives. The topics covered include digitalization, digital transformation, e-commerce, artificial intelligence, big data, blockchain, online marketing, the transformation of small and medium-sized businesses, digital law, digital social innovation, and digital ethics. |
SWB-Titel-Idn |
1871971802 |
Signatur |
Springer E-Book |
Bemerkungen |
Elektronischer Volltext - Campuslizenz |
Elektronische Adresse |
$uhttps://doi.org/10.1007/978-3-031-45601-5 |
Internetseite / Link |
Resolving-System |