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Uniting Marketing Efforts for the Common Good - A Challenge for the Fourth Sector: Selected Papers from XXI International Congress on Public and Nonprofit Marketing (IAPNM 2022), Braga, Portugal

Uniting Marketing Efforts for the Common Good - A Challenge for the Fourth Sector: Selected Papers from XXI International Congress on Public and Nonprofit Marketing (IAPNM 2022), Braga, Portugal
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
ISBN 978-3-031-29019-0
978-3-031-29021-3
978-3-031-29022-0
Name Soares, Ana ¬[HerausgeberIn]¬
Casais, Beatriz ¬[HerausgeberIn]¬
Name ANZEIGE DER KETTE Casais, Beatriz ¬[HerausgeberIn]¬
Körperschaft International Congress on Public and Nonprofit Marketing <21., 2022, Braga> ¬[VerfasserIn]¬
T I T E L Uniting Marketing Efforts for the Common Good - A Challenge for the Fourth Sector
Zusatz zum Titel Selected Papers from XXI International Congress on Public and Nonprofit Marketing (IAPNM 2022), Braga, Portugal
Verlagsort Cham
Cham
Verlag Springer International Publishing
Imprint: Springer
Erscheinungsjahr 2023
2023
2023
Umfang 1 Online-Ressource (IX, 277 p. 46 illus., 38 illus. in color.)
Reihe Springer Proceedings in Business and Economics
Titelhinweis Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-031-29019-0
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-031-29021-3
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-031-29022-0
ISBN ISBN 978-3-031-29020-6
Klassifikation KJS
BUS043000
658.8
Kurzbeschreibung The convergence of profit, public, nonprofit and social organizations constitutes an increasingly important reality that has been labeled the fourth sector. This movement brings together talents, resources, and skills from governmental and non-governmental partners, corporations, and civil society at large to leverage well-being responses and develop new approaches to address social challenges. The diversity and complexity of these problems heightened by the COVID-19 pandemic call for a collective social effort and innovative solutions. Despite the growing importance and initiatives taking ownership of community well-being through fostering partnerships in which different stakeholders share responsibilities to build a better future and common good, this is an under-researched area. This edited book discusses the challenges and opportunities of the emerging fourth sector, and features selected papers from XXI International Congress on Public and Nonprofit Marketing (IAPNM 2022) held at the University of Minho in Braga (Portugal) in July 2022.
SWB-Titel-Idn 1850624712
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttps://doi.org/10.1007/978-3-031-29020-6
Internetseite / Link Resolving-System
Kataloginformation500387962 Datensatzanfang . Kataloginformation500387962 Seitenanfang .
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