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Industry 5.0: Creative and Innovative Organizations

Industry 5.0: Creative and Innovative Organizations
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
ISBN 978-3-031-26231-9
978-3-031-26233-3
978-3-031-26234-0
Name Machado, Carolina ¬[HerausgeberIn]¬
Davim, J. Paulo ¬[HerausgeberIn]¬
ANZEIGE DER KETTE Davim, J. Paulo ¬[HerausgeberIn]¬
T I T E L Industry 5.0
Zusatz zum Titel Creative and Innovative Organizations
Verlagsort Cham
Cham
Verlag Springer International Publishing
Imprint: Springer
Erscheinungsjahr 2023
2023
2023
Umfang 1 Online-Ressource (XIII, 159 p. 22 illus., 14 illus. in color.)
Titelhinweis Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-031-26231-9
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-031-26233-3
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-031-26234-0
ISBN ISBN 978-3-031-26232-6
Klassifikation UT
TEC007000
004.678
Kurzbeschreibung University and education 5.0 for emerging trends, policies and practices in the concept of Industry 5.0 and Society 5.0 -- The process of selecting influencers for marketing purposes in an organisation -- Personalization of products and sustainable production and consumption in the context of Industry 5.0 -- Energy in the era of Industry 5.0 – opportunities and risks -- Assessing the drivers behind innovative and creative companies. The importance of knowledge transfer in the field of Industry 5.0 -- A brief glance about recruitment and selection in the digital age -- Conscious humanity and profit in modern times: a conundrum -- Multigenerational men and women and organisational trust in industrial multinational firms in Portugal.
2. Kurzbeschreibung This book brings together chapters from leading world experts that signpost the way forward for industry and commerce in the coming decade, as we emerge from the Covid emergency to a new era of challenges and opportunities. It has the following aims, to: - Keep at the forefront of innovative theories and strategies relate with industry 5.0, both on an international and transnational level. - Develop and improve our knowledge about industry 5.0 implications in sustainable and competitive organizations. - Communicate and share knowledge and experience in industry 5.0. The book will be of interest to all those concerned with the development of industry and its relationship to commerce and human development.
SWB-Titel-Idn 1840290021
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttps://doi.org/10.1007/978-3-031-26232-6
Internetseite / Link Resolving-System
Kataloginformation500385742 Datensatzanfang . Kataloginformation500385742 Seitenanfang .
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