Shortcuts
Bitte warten Sie, bis die Seite geladen ist.
 
PageMenu- Hauptmenü-
Page content

Katalogdatenanzeige

Customer Success Management: Helping Business Customers Achieve Their Goals

Customer Success Management: Helping Business Customers Achieve Their Goals
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 1840128488 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Kleinaltenkamp, Michael, 1955 - : Customer success management
ISBN 978-3-031-26177-0
978-3-031-26179-4
978-3-031-26180-0
Name Kleinaltenkamp, Michael ¬[VerfasserIn]¬
Prohl-Schwenke, Katharina ¬[VerfasserIn]¬
ANZEIGE DER KETTE Prohl-Schwenke, Katharina ¬[VerfasserIn]¬
Name Elgeti, Laura ¬[VerfasserIn]¬
T I T E L Customer Success Management
Zusatz zum Titel Helping Business Customers Achieve Their Goals
Verlagsort Cham
Cham
Verlag Springer International Publishing
Imprint: Springer
Erscheinungsjahr 2023
2023
2023
Umfang 1 Online-Ressource (X, 102 p. 16 illus., 3 illus. in color.)
Reihe Management for Professionals
Titelhinweis Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-031-26177-0
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-031-26179-4
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-031-26180-0
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Kleinaltenkamp, Michael, 1955 - : Customer success management
ISBN ISBN 978-3-031-26178-7
Klassifikation KJSU
BUS018000
658.812
Kurzbeschreibung Chapter 1 The Rise of a New Business Function: Customer Success (Management) -- Chapter 2 Customer Success and Customer Success Management -- Chapter 3 Customer Success Management Drivers -- Chapter 4 Value-Based Selling -- Chapter 5 Solution Realization -- Chapter 6 Customer Success Management Activities -- Chapter 7 Adapting the Customer Value Proposition -- Chapter 8 Customer Advocacy -- Chapter 9 Customer Success Management Outcomes -- Chapter 10 Customer Success Management Structures -- Index.
2. Kurzbeschreibung End of 2022, nearly 200,000 people indicated holding a position as a customer success manager on LinkedIn. Customer success management (CSM) is thus the fastest growing business function. It was first implemented in selected service businesses, but currently CSM applications are spreading globally across industries. This book provides a clear understanding of CSM for practitioners based on comprehensibly prepared knowledge from practical and scientific resources. The book can be used as a practical guide to learn about CSM process and the roles, necessary capabilities, and expectations toward customer success managers. Furthermore, it also shows how CSM differs from and, at the same time, relates to existing customer-related management concepts such as value-based selling, key account management and customer relationship management. The presented insights are not only relevant for customer success managers, but also for those aiming at such a position in the future. The book is also useful for supplier and customer representatives who are connected with customer success management activities in their daily business.
SWB-Titel-Idn 1839115874
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttps://doi.org/10.1007/978-3-031-26178-7
Internetseite / Link Resolving-System
Kataloginformation500385327 Datensatzanfang . Kataloginformation500385327 Seitenanfang .
Vollanzeige Katalogdaten 

Auf diesem Bildschirm erhalten Sie Katalog- und Exemplarinformationen zum ausgewählten Titel.

Im Bereich Kataloginformation werden die bibliographischen Details angezeigt. Per Klick auf Hyperlink-Begriffe wie Schlagwörter, Autoren, Reihen, Körperschaften und Klassifikationen können Sie sich weitere Titel des gewählten Begriffes anzeigen lassen.

Der Bereich Exemplarinformationen enthält zum einen Angaben über den Standort und die Verfügbarkeit der Exemplare. Zum anderen haben Sie die Möglichkeit, ausgeliehene Exemplare vorzumerken oder Exemplare aus dem Magazin zu bestellen.
Schnellsuche