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B2B eCommerce: Basics, Business Models and Best Practices in Business-to-Business Online Trade

B2B eCommerce: Basics, Business Models and Best Practices in Business-to-Business Online Trade
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 1814593365 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Heinemann, Gerrit, 1960 - : B2B eCommerce
ISBN 978-3-658-38527-9
978-3-658-38529-3
Name Heinemann, Gerrit ¬[VerfasserIn]¬
Einheitssachtitel B2B eCommerce
T I T E L B2B eCommerce
Zusatz zum Titel Basics, Business Models and Best Practices in Business-to-Business Online Trade
Verlagsort Wiesbaden
Wiesbaden
Verlag Springer Fachmedien Wiesbaden
Imprint: Springer
Erscheinungsjahr 2023
2023
2023
Umfang 1 Online-Ressource (XV, 205 p. 1 illus.)
Notiz / Fußnoten This book is a translation of the original German edition "B2B eCommerce" by Heinemann, Gerrit, published by Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH in 2020.
Titelhinweis Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-658-38527-9
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-658-38529-3
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Heinemann, Gerrit, 1960 - : B2B eCommerce
ISBN ISBN 978-3-658-38528-6
Klassifikation KJE
BUS090000
658.872
Kurzbeschreibung Basics of B2B eCommerce -- Special features of B2B eCommerce -- Business models in B2B eCommerce -- Best practices in B2B eCommerce -- Risks in B2B eCommerce. .
2. Kurzbeschreibung This textbook covers the basics of business-to-business (B2B) eCommerce, where similar principles of customer targeting can be observed as in B2C eCommerce. Gerrit Heinemann highlights the specifics and business models of B2B eCommerce, analyzes the digital challenges and shows the consequences and opportunities for online sales in B2B. Recognised best-practice examples illustrate how successful B2B eCommerce can work and which risks have to be considered. The content · Basics of B2B eCommerce · Special features of B2B eCommerce · Business models in B2B eCommerce · Best Practices in B2B eCommerce · Risks in B2B eCommerce The author Prof. Dr. Gerrit Heinemann is Professor of Business Administration, Management and Commerce and Head of the eweb Research Center at the Niederrhein University of Applied Sciences. This book is a translation of an original German edition. The translation was done with the help of artificial intelligence (machine translation by the service DeepL.com). A subsequent human revision was done primarily in terms of content, so that the book will read stylistically differently from a conventional translation.
1. Schlagwortkette Electronic Commerce
Business-to-Business-Marketing
Geschäftsmodell
ANZEIGE DER KETTE Electronic Commerce -- Business-to-Business-Marketing -- Geschäftsmodell
SWB-Titel-Idn 1822504716
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttps://doi.org/10.1007/978-3-658-38528-6
Internetseite / Link Resolving-System
Kataloginformation500376205 Datensatzanfang . Kataloginformation500376205 Seitenanfang .
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