Vorliegende Sprache |
eng |
Hinweise auf parallele Ausgaben |
180042065X Erscheint auch als (Druckausgabe): ‡International students' multilingual literacy practices |
ISBN |
978-1-80041-555-3 |
978-1-80041-554-6 |
Name |
De Costa, Peter I. ¬[HerausgeberIn; MitwirkendeR]¬ |
Cheatle, Joseph ¬[MitwirkendeR]¬ |
Name ANZEIGE DER KETTE |
Cheatle, Joseph ¬[MitwirkendeR]¬ |
Name |
Diao, Wenhao ¬[MitwirkendeR]¬ |
Fraiberg, Steven ¬[MitwirkendeR]¬ |
Green-Eneix, Curtis ¬[MitwirkendeR]¬ |
Jarvie, Scott ¬[MitwirkendeR]¬ |
Lee, Jongbong ¬[HerausgeberIn; MitwirkendeR]¬ |
Li, Wendy ¬[HerausgeberIn; MitwirkendeR]¬ |
Ma, Wenyue (Melody) ¬[MitwirkendeR]¬ |
Son, Myeongeun ¬[MitwirkendeR]¬ |
T I T E L |
International students’ multilingual literacy practices |
Zusatz zum Titel |
an asset-based approach to understanding academic discourse socialization |
Verlagsort |
Bristol ; Jackson |
Verlag |
Multilingual Matters |
Erscheinungsjahr |
[2022] |
2022 |
Umfang |
1 Online-Ressource (xiii, 183 Seiten) |
Reihe |
New Perspectives on Language and Education ; 109 |
New perspectives on language and education |
Band |
109 |
Titelhinweis |
Erscheint auch als (Druckausgabe): ‡International students' multilingual literacy practices |
ISBN |
ISBN 978-1-80041-556-0 pdf |
ISBN 978-1-80041-554-6 epub |
Klassifikation |
SOC007000 |
306.442/21073 |
PE1405.U6 |
Kurzbeschreibung |
This book presents the results of research that focused on international students receiving writing instruction on a US university campus. It explores how the students developed their foreign-student identities and their own ways of grappling with the unique issues they encountered as they worked to improve their academic literacy skills |
SWB-Titel-Idn |
1813283400 |
Signatur |
E-Book De Gruyter |
Bemerkungen |
Elektronischer Volltext - Campuslizenz |
Elektronische Adresse |
$uhttps://www.degruyter.com/isbn/9781800415560 |
Internetseite / Link |
Resolving-System |
Siehe auch |
Cover |
Siehe auch |
Verlag |