Vorliegende Sprache |
eng |
Hinweise auf parallele Ausgaben |
1799790835 Erscheint auch als (Druckausgabe): ‡Creating welcoming learning environments |
ISBN |
978-1-78892-579-2 |
9781788925785F(pbk) |
Name |
Andrews, Jane ¬[HerausgeberIn; MitwirkendeR]¬ |
Almohammad, Maryam ¬[HerausgeberIn; MitwirkendeR]¬ |
ANZEIGE DER KETTE |
Almohammad, Maryam ¬[HerausgeberIn; MitwirkendeR]¬ |
Name |
Barnes, Luci Gorell ¬[MitwirkendeR]¬ |
Comfort, Anna ¬[MitwirkendeR]¬ |
Conteh, Jean ¬[MitwirkendeR]¬ |
Francis, Lois ¬[MitwirkendeR]¬ |
Grotzke, Alison ¬[MitwirkendeR]¬ |
Lievaart, Alicja ¬[MitwirkendeR]¬ |
Ma, Lyn ¬[MitwirkendeR]¬ |
Moore, Dominique ¬[MitwirkendeR]¬ |
T I T E L |
Creating welcoming learning environments |
Zusatz zum Titel |
using creative arts methods in language classrooms |
Verlagsort |
Bristol ; Jackson |
Verlag |
Multilingual Matters |
Erscheinungsjahr |
[2022] |
2022 |
Umfang |
1 Online-Ressource (x, 150 Seiten) |
Enthaltene Werke |
$t1 Introduction: Connecting Creative Arts Approaches With Supporting Children and Young People Developing English as an Additional Language. 2 The Well in Welcoming. 3 Working With Community Filmmaking in Multilingual and Intercultural Language Education. 4 Creating Together – The Role of Creative Arts in an ESOL Classroom. 5 Adinkra Creative Links – Music and Textiles in Welcoming Learning Environments. 6 A Conversation With Tawona Sitholé, Poet and Musician. 7 The Welcome Banner: Cultural Exchange Through Creative Collaboration. 8 Creativity, Collaboration and Ways Forward for EAL Learners. Afterword: Summary of Ideas for Practice |
Titelhinweis |
Erscheint auch als (Druckausgabe): ‡Creating welcoming learning environments |
ISBN |
ISBN 978-1-78892-580-8 |
Klassifikation |
LAN020000 |
372.6 |
PE1128 |
Kurzbeschreibung |
This book provides practical ideas for how children, young people and parents can feel welcomed and affirmed in their multilingual identities and all learners can feel excited by the linguistic diversity of the world’s people. The book will be an invaluable resource for educational practitioners, researchers, trainee teachers and teacher educators |
SWB-Titel-Idn |
1810160782 |
Signatur |
E-Book De Gruyter |
Bemerkungen |
Elektronischer Volltext - Campuslizenz |
Elektronische Adresse |
$uhttps://www.degruyter.com/isbn/9781788925808 |
Internetseite / Link |
Resolving-System |
Siehe auch |
Cover |
Siehe auch |
Verlag |
Siehe auch |
Inhaltsverzeichnis |