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¬The¬ Right Sensory Mix: Decoding Customers’ Behavior and Preferences

¬The¬ Right Sensory Mix: Decoding Customers’ Behavior and Preferences
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 1760171069 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Derval, Diana: ¬The¬ right sensory mix
ISBN 978-3-662-63794-4
978-3-662-63796-8
978-3-662-63797-5
Name Derval, Diana ¬[VerfasserIn]¬
T I T E L ¬The¬ Right Sensory Mix
Zusatz zum Titel Decoding Customers’ Behavior and Preferences
Auflage 2nd ed. 2022.
Verlagsort Berlin, Heidelberg
Berlin, Heidelberg
Verlag Springer Berlin Heidelberg
Imprint: Springer
Erscheinungsjahr 2022
2022
2022
Umfang 1 Online-Ressource (XXVII, 322 p. 86 illus., 80 illus. in color.)
Reihe Management for Professionals
Titelhinweis Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-662-63794-4
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-662-63796-8
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-662-63797-5
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Derval, Diana: ¬The¬ right sensory mix
ISBN ISBN 978-3-662-63795-1
Klassifikation KJD
BUS042000
658.4062
658.514
QP 611
Kurzbeschreibung 1. Magnetic Sense, AI, and the Future of Mobility -- 2. Taste, Product Preferences, and the Future of Shopping -- 3. Polarized Light, Space Exploration, and the Future of Luxury -- 4. Colors, the Microbiome, and the Future of Beauty -- 5. Space and Time Perception, XR, and the Future of Communication -- 6. Sense of Motion, eSports, and the Future of Entertainment -- 7. Sense of Smell, Biomarkers, and the Future of Health -- 8. Sense of Status, Serious Gaming, and the Future of Work -- 9. Sense of Touch, Vibration, and the Future of Human Experience (HX) -- 10. Sound and Voice Perception, IoT, and the Future of Living.
2. Kurzbeschreibung Why do some people drink black coffee and others stick to tea? Why do some people prefer competitors’ products? Why do we sell less in this country? Many companies fail to acknowledge and analyze disparities observed among customers and simply put them down to culture or emotion. New neuroendocrinological research proves that people are rational: They just have a different biological perception of the same stimulus! Their preferences, behavior, and decisions are strongly influenced by the hundreds of millions of sensors monitoring their body and brain. People with more taste buds are for example sensitive to bitterness and are more likely to drink their coffee with sugar or milk, or to drink tea. After reading the book, executives will be able to: · Decode people’s behavior and preferences scientifically · Design the right sensory mix (in terms of color, shape, depth, taste, smell, texture, sound, and more) · Shape attractive products and services for every local market · Devise immersive experiences for each persona · Combine smart sensors and human senses in a powerful and ethical way · Systematically increase the innovation adoption rate · Invent planet and people-friendly futures Berry-AMA Book Prize Finalist! “Diana Derval has written the best book that I have seen on the critical role of the five senses in determining our brand preferences. Her writing is lively, full of relevant case studies, and rich in insights. No marketing department or new product department must proceed without first reading this book.”- Philip Kotler, S.C. Johnson & Son Professor of International Marketing, Kellogg School of Management Prof. Diana Derval, PhD, EMBA, Chair of DervalResearch, contributor for Harvard Business Review, social entrepreneur, and patented inventor, is a pioneer at decoding human preferences and behavior with biosciences.
1. Schlagwortkette Verbraucherverhalten
Präferenz
Wahrnehmung
Produktdifferenzierung
Zielgruppe
ANZEIGE DER KETTE Verbraucherverhalten -- Präferenz -- Wahrnehmung -- Produktdifferenzierung -- Zielgruppe
SWB-Titel-Idn 1799311856
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttps://doi.org/10.1007/978-3-662-63795-1
Internetseite / Link Resolving-System
Kataloginformation500367368 Datensatzanfang . Kataloginformation500367368 Seitenanfang .
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