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Brand, Label, and Product Intelligence: Second International Conference, COBLI 2021

Brand, Label, and Product Intelligence: Second International Conference, COBLI 2021
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
ISBN 978-3-030-95808-4
978-3-030-95810-7
978-3-030-95811-4
Name Kaswengi, Joseph ¬[HerausgeberIn]¬
Ingarao, Aurore ¬[HerausgeberIn]¬
Name ANZEIGE DER KETTE Ingarao, Aurore ¬[HerausgeberIn]¬
Körperschaft International Colloquium on Brand, Label and Product Intelligence <2., 2021, Orléans> ¬[VerfasserIn]¬
T I T E L Brand, Label, and Product Intelligence
Zusatz zum Titel Second International Conference, COBLI 2021
Verlagsort Cham
Cham
Verlag Springer International Publishing
Imprint: Springer
Erscheinungsjahr 2022
2022
2022
Umfang 1 Online-Ressource (X, 258 p. 72 illus., 29 illus. in color.)
Reihe Springer Proceedings in Business and Economics
Titelhinweis Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-030-95808-4
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-030-95810-7
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-030-95811-4
ISBN ISBN 978-3-030-95809-1
Klassifikation KJS
BUS043000
658.8
Kurzbeschreibung This book contains the latest and most up-to-date research results from the fields of brands, labels and product, presented at the international colloquium COBLI 2021, held in Orleans, France. It covers a wide range of topics from the fields of economics, psychology, information technology and social sciences. In particular, the book deals with various areas of application such as consumer behavior in the omnichannel, the influence of the coronavirus pandemic on attitudes and customer behavior, franchising, origin labelling, transparency in the agri-food industry, tourism and the triptych of brand/label/product. The contributions are gathered under the following main topics: Consumer behavior and decisions, labeling strategy, brand market trends, branding of local brands, territorial impact on brand/label/product, theoretical and managerial research methods.
SWB-Titel-Idn 179688426X
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttps://doi.org/10.1007/978-3-030-95809-1
Internetseite / Link Resolving-System
Kataloginformation500326090 Datensatzanfang . Kataloginformation500326090 Seitenanfang .
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