Shortcuts
Bitte warten Sie, bis die Seite geladen ist.
 
PageMenu- Hauptmenü-
Page content

Katalogdatenanzeige

Business model generation: a handbook for visionaries, game changers, and challengers

Business model generation: a handbook for visionaries, game changers, and challengers
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 322316979 Druckausg.: ‡Osterwalder, Alexander, 1974 - : Business model generation
ISBN 978-0-470-87641-1
Name Osterwalder, Alexander
Pigneur, Yves
ANZEIGE DER KETTE Pigneur, Yves
T I T E L Business model generation
Zusatz zum Titel a handbook for visionaries, game changers, and challengers
Verlagsort Hoboken, NJ
Verlag Wiley
Erscheinungsjahr 2010
2010
Umfang 1 Online-Ressource (278 Seiten) : Illustrationen
Reihe Strategyzer Series
Notiz / Fußnoten Includes bibliographical references
Titelhinweis Druckausg.: ‡Osterwalder, Alexander, 1974 - : Business model generation
ISBN ISBN 978-0-470-90103-8
ISBN 978-1-118-65640-2
Klassifikation 658.4012
658.4/012
HD30.28
QP 210
QP 230
Kurzbeschreibung Canvas -- Patterns -- Design -- Strategy -- Process
2. Kurzbeschreibung Business Model Generation is a handbook for visionaries, game changers, and challengers striving to defy outmoded business models and design tomorrow's enterprises. If your organization needs to adapt to harsh new realities, but you don't yet have a strategy that will get you out in front of your competitors, you need Business Model Generation. Co-created by 470 "Business Model Canvas" practitioners from 45 countries, the book features a beautiful, highly visual, 4-color design that takes powerful strategic ideas and tools, and makes them easy to implement in your organization. It explains the most common Business Model patterns, based on concepts from leading business thinkers, and helps you reinterpret them for your own context. You will learn how to systematically understand, design, and implement a game-changing business model--or analyze and renovate an old one. Along the way, you'll understand at a much deeper level your customers, distribution channels, partners, revenue streams, costs, and your core value proposition. Business Model Generation features practical innovation techniques used today by leading consultants and companies worldwide, including 3M, Ericsson, Capgemini, Deloitte, and others. Designed for doers, it is for those ready to abandon outmoded thinking and embrace new models of value creation: for executives, consultants, entrepreneurs, and leaders of all organizations. If you're ready to change the rules, you belong to "the business model generation!"
1. Schlagwortkette Geschäftsidee
Innovationsmanagement
ANZEIGE DER KETTE Geschäftsidee -- Innovationsmanagement
2. Schlagwortkette Geschäftsplan
ANZEIGE DER KETTE Geschäftsplan
3. Schlagwortkette Unternehmensplanung
Geschäftsmodell
Innovationsmanagement
ANZEIGE DER KETTE Unternehmensplanung -- Geschäftsmodell -- Innovationsmanagement
4. Schlagwortkette Geschäftsidee
Innovationsmanagement
Geschäftsplan
ANZEIGE DER KETTE Geschäftsidee -- Innovationsmanagement -- Geschäftsplan
5. Schlagwortkette Innovationsmanagement
ANZEIGE DER KETTE Innovationsmanagement
SWB-Titel-Idn 338444610
Signatur E-Book ProQuest
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttps://ebookcentral.proquest.com/lib/fhzwickau/detail.action?docID=581476
Internetseite / Link Aggregator
Siehe auch Cover
Siehe auch Cover
Kataloginformation500324583 Datensatzanfang . Kataloginformation500324583 Seitenanfang .
Vollanzeige Katalogdaten 

Auf diesem Bildschirm erhalten Sie Katalog- und Exemplarinformationen zum ausgewählten Titel.

Im Bereich Kataloginformation werden die bibliographischen Details angezeigt. Per Klick auf Hyperlink-Begriffe wie Schlagwörter, Autoren, Reihen, Körperschaften und Klassifikationen können Sie sich weitere Titel des gewählten Begriffes anzeigen lassen.

Der Bereich Exemplarinformationen enthält zum einen Angaben über den Standort und die Verfügbarkeit der Exemplare. Zum anderen haben Sie die Möglichkeit, ausgeliehene Exemplare vorzumerken oder Exemplare aus dem Magazin zu bestellen.
Schnellsuche